Víkend bol bohatý na rôzne televízne programy. Pozrime sa, ktorým sa darilo najviac.

Piatkovému hlavnému vysielaciemu času dominovalo udeľovanie cien Slovenska roka. Rozhlas a televízia Slovenska tak pred televízne obrazovky prilákal 248-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+. Na druhom mieste bola kulinárska šou Bez servítky, ktorú sledovalo 229-tisíc ľudí.

Do top trojky sa dostala aj vedomostná súťaž Duel , ktorú si pozrelo 188-tisíc divákov. Vysoko bola v rebríčku sledovanosti tiež česká komédia Babovřesky 2. Sledovalo ju 163-tisíc ľudí. Najlepšiu päticu programov uzatvára magazín Reflex s 153-tisícmi divákov.

Obchodne dôležitá cieľová skupina vo veku 12 až 54 rokov preferovala iný program. Najvyššia sledovanosť patrila filmu Fakjú, pán profesor 3, ktorý získal 16,3 percenta trhového podielu. Za ním sa umiestnila kulinárska šou Bez servítky, ktorej trhový podiel dosiahol 21,7 percenta.

Tretie miesto si vyslúžila komédia Babovřesky 2 (15 percent) a štvorkou v rebríčku sa stalo odovzdávanie ocenení Slovenka roka (12,5 percenta). Top päť najsledovanejších programov uzatvára magazín Reflex, ktorý získal 18,3 percent trhového podielu.

V rámci celodenného trhového podielu mala Markíza Group takmer 30 percent, Joj Group získala 21,2 percenta, RTVS mala 11,4 percenta a spravodajská TA3 dosiahla 1,3 percenta trhového podielu.