Hlavná spravodajská relácia TV Markíza, Televízne noviny, dosiahla v marci 2025 výnimočné výsledky sledovanosti. „V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 14-56 zaznamenali Televízne noviny náskok až 10,3 percentuálneho bodu pred konkurenčnými Novinami TV JOJ, čo je najvyšší rozdiel od januára 2015! V týždenných priemeroch tento odstup dokonca vyskočil až na 12,1 bodu,“ uviedol PR manažér Markízy Lukáš Kočišek s tým, že silnú pozíciu potvrdili Televízne noviny aj v celkových výsledkoch za 1. štvrťrok 2025.
V marci 2025 dosiahli Televízne noviny v komerčnej cieľovej skupine 14-56 priemernú sledovanosť rating 7,4 % a trhový podiel 26,5 %, zatiaľ čo konkurenčné Noviny TV JOJ zaostali s výrazne nižším podielom 16,2 %. Rozdiel až 10,3 percentuálneho bodu predstavuje dokonca najvyšší odstup od januára 2015, teda za viac než desať rokov. Vtedy bol rozdiel medzi obomi večernými spravodajskými reláciami na úrovni 11,4 percentuálneho bodu.

Let’s Dance vynieslo Markízu na vrchol. Dosiahla najvyšší trhový podiel za posledné roky
Absolútne najvyšší tohtoročný týždenný náskok zaznamenali Televízne noviny v 13. týždni (24.–30. 3. 2025), keď si v cieľovej skupine 14-56 pripísali priemerný podiel na trhu až 27,9 % a od konkurenčnej relácie Noviny TV JOJ (priemerný share 15,8 %) ich delilo až 12,1 percentuálneho bodu. Takýto výrazný odstup obe hlavné komerčné spravodajstvá naposledy evidovali ešte v 3. týždni roku 2015, keď dosiahol hodnotu 13,6 percentuálneho bodu.
„Tieto výsledky sú dôkazom neustálej dôvery našich divákov, ktorú si nesmierne vážime. Je to zároveň veľké ocenenie každodennej práce celého spravodajského tímu, ktorý neustále prináša aktuálne, overené a zrozumiteľné informácie. Televízne noviny sú aj v roku 2025 kľúčovým bodom večerného programu mnohých slovenských domácností a my robíme všetko pre to, aby to tak zostalo aj naďalej,“ uviedol Michal Kratochvíl, riaditeľ Centra spravodajstva a publicistiky skupiny Markíza.

Nečakaná zmena v Televíznych novinách: Markíza dala príležitosť novej moderátorke
Silné výsledky aj v celkovom zhodnotení 1. štvrťroka 2025:
- Televízne noviny boli počas celého 1. kvartálu jasnou jednotkou na trhu,
- dosiahli priemerný rating 7,7 % a trhový podiel 26,8 % v cieľovej skupine 14-56,
- konkurenčné Noviny TV JOJ v rovnakej cieľovke zaznamenali podiel len 18,0 %,
- v univerzálnej cieľovej skupine 12+ si Televízne noviny denne zapínalo priemerne 769-tisíc divákov (AvRch), pričom ich priemerná sledovanosť bola 462-tisíc divákov,
- až deväťkrát pokorili hranicu 30-percentného trhového podielu v cieľovej skupine 14-56, pričom najvyšší tohtoročný podiel 33,5 % zaznamenali v pondelok 3. marca 2025.
Doposiaľ najsledovanejším tohtoročným vydaním boli Televízne noviny odvysielané hneď 1. januára 2025, ktoré v cieľovej skupine 14-56 dosiahli excelentný rating 10,8 % a v cieľovej skupine 12+ ich sledovalo až 566-tisíc divákov. Absolútne najvyšší zásah za uplynulé tri mesiace si pripísalo vydanie z 6. januára, keď reláciu sledovalo až 886-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA. Dáta sú uvedené v meraní LIVE + TS0-3 + HOSTIA. Reach (zásah) je uvedený s podmienkou tri minúty a viac.

Najväčšie tajomstvo Viny je takmer vonku: Urobí Markíza razantné kroky proti odhaleniu?

Gigantický výkon: Sľub so šialeným rekordom, ktorý si Markíza nepamätá roky!
