Televízia Markíza má dôvod na radosť. Piatková epizóda Sľubu prelomila magickú hranicu 40 % podielu na trhu v mladšom publiku. Podobné hodnoty dosahovali Oteckovia vo svojich hviezdnych začiatkoch v roku 2018.
Seriálový fenomén Sľub si pripísal na konto ďalší fantastický rekord! V piatok 4. apríla 2025 sa na obrazovkách televízie Markíza stal v cieľovej skupine 14-56 jednoznačne najsledovanejším programom dňa v rámci celého trhu a zároveň dosiahol doposiaľ absolútne najvyšší trhový podel.
V komerčnej cieľovej skupine 14-56 obľúbený denný rodinný seriál Sľub zaznamenal rating 7,0 % a absolútne rekordný trhový podiel až 40,8 %. Zároveň tiež prvý raz pokoril magickú hranicu 40-percentného podielu na trhu.
Príbehy populárnych seriálových postáv zo zlomového obdobia 80. rokov si v piatok zaplo až 533-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), celkovo si ich vychutnalo skvelých 435-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V oboch hlavných cieľových skupinách tak Sľub v rebríčku sledovanosti s obrovským náskokom predstihol nielen konkurenčnú šou Bez servítky (share 12,5 % v CS 14-56), ale aj večerný film Mulan (share 11,4 % v CS 14-56).

Let’s Dance vynieslo Markízu na vrchol. Dosiahla najvyšší trhový podiel za posledné roky

Sľub odhaľuje tajomstvá zákulisia: Pozrite si exkluzívnu galériu z nakrúcania a ateliérov
