Najsledovanejším nespravodajským televíznym programom sa v stredu (19.4.) stal seriál Mama na prenájom. Pozrelo si ho viac ako 400-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+. Za ním skončila šou 2 na 1, ktorej hosťom bol Michal Hudák. K televíznym obrazovkám prilákal 398-tisíc ľudí.

Kulinárskej šou Bez servítky chýbalo na druhú priečku viac ako 80-tisíc divákov. Komediálny seriál Hranica skončil na štvrtom mieste a k televíznym obrazovkám prilákal 282-tisíc ľudí. Top päť najsledovanejších programov dopĺňa kriminálny film Vraždy v Sainte-Baume na RTVS. Pozrelo si ho 252-tisíc divákov.

V nespravodajskom rebríčku pre obchodne dôležitú cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov sa najvyššie umiestnila Mama na prenájom s vysokým trhovým podielom 32,5 percenta. Druhá priečka patrila šou 2 na 1, ktorá si z koláča trhového podielu ukrojila 27,7 percenta.

Šou o varení Bez servítky sa dostala na tretie miesto s 21,7-percentným trhovým podielom. Rebríček top najsledovanejších nespravodajských programov dopĺňajú seriál Hranica (13,3 percenta) a magazín Reflex (21,1 percenta).

Markíza Group v stredu získala 33,3 percenta celodenného trhového podielu, Joj Group mala 21,1 percenta, RTVS získala 9 percent a spravodajská TA3 mala 1 percento trhového podielu.

Ďalšie správy na Mediálne.sk

Ilustračná snímka
Neprehliadnite

Canal+ sprístupní obsah služby Apple TV+. Dotkne sa novinka aj Slovenska?