Televízia Markíza oficiálne potvrdila, že megaúspešný divácky hit Sľub čoskoro dostane pauzu vo vysielaní. Blíži sa Veľká noc a to už tradične znamená, že obľúbené formáty sa s premiérovými časťami vytratia z televíznych obrazoviek. A to je aj prípad Sľubu. Markíza chystá veľkonočnú programovú ponuku plnú filmov a rozprávok pre celú rodinu a podvečerný hit musí uhnúť sviatočnému programu.

Mohlo by zdať, že Markíza robí chybu, keď vynechá Sľub. Práve počas veľkonočných sviatkov by sa dalo očakávať, že publikum bude tráviť čas počas sviatkov jari v obývačkách. Napokon tento scenár využíva každoročne a dáva priestor tradičnej skladbe programu zloženej z filmov.

Podľa oficiálnych programových plánov sa Sľub vytratí už na Veľký piatok (18.4.) a fanúšikovia seriálu sa musia zmieriť s faktom, že ho neuvidia ani počas Veľkonočného pondelka (21.4). Seriál sa vráti do vysielania opäť v utorok 22. apríla. Markíza nakrúca špeciálne sviatočné špeciály svojich najsledovanejších seriálov iba počas Vianoc.

Sľub je absolútnym diváckym trhákom, tento týždeň dokonca prekonal vlastné rekordy, keď atakoval až 40 % podiel na trhu. To sa naposledy podarilo Oteckom v časoch ich najväčšej slávy pred 5 rokmi. V obchodne podstatnej cieľovej skupine 14-56 dosiahol doposiaľ absolútne najvyšší trhový podiel a zároveň druhý najlepší výkon tohto diváckeho megahitu. Zaznamenal až 9,4 % sledovanosť s 39,6 % trhovým podielom.

Stabilne ho sleduje viac ako 500-tisíc divákov, ostatné dni sa motá až okolo 530-tisícovej hranice veľkosti publika. Zaujímavosťou je, že v komerčnej cieľovke 14-56 v utorky a štvrtky dokonca poráža večerný Dunaj, k vašim službám.

Televízia JOJ sa rozhodla experimentovať s Nákupnými maniačkami.
Neprehliadnite

Našla Jojka nový televízny hit? Šokujúca reality šou prilákala ďalšie desaťtisíce divákov

Marvel prekonal všetky očakávania: Toto obsadenie Avengers: Doomsday vám vyrazí dych!
Neprehliadnite

Marvel prekonal všetky očakávania: Toto obsadenie Avengers: Doomsday vám vyrazí dych!

Najnovší prieskum ukázal, že takmer polovica Slovákov neprečítala za rok ani jednu knihu.
Neprehliadnite

Katastrofálna bilancia: Neuveríte, koľko Slovákov si za rok neprečíta ani jednu knihu

Televizia
Neprehliadnite

Markíza definitívne stopne pretáčanie reklám: Diváci prídu o komfort, televízia o zisky nie