Programom s najvyššou sledovanosťou sa v pondelok stal seriál z lekárskeho prostredia Druhá šanca II, ktorý prilákal pred televízne obrazovky až 543-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+. Televízia Markíza následne vysielala reality šou Farma, ktorá udržala sledovanosť na úrovni 329-tisícov divákov.
Konkurenčná Televízia Joj chcela konkurovať komediálnym seriálom Hranica. Ten získal 284-tisíc divákov, čo je však oproti Druhej šanci menej o 259-tisíc divákov. Podobne s veľkou stratou skončila aj zábavná relácia Inkognito, ktorá na Farmu strácala 143-tisíc divákov.
Ešte jeden zaujímavý súboj Markízy, Jojky a Rozhlasu a televízie Slovenska (RTVS) sa odohral pred večerným spravodajstvom, keď na obrazovkách prebiehali epizóda kulinárskej šou Bez servítky, vedomostného Duelu a Rodinných prípadov.
Po niekoľkých dňoch, keď Duel dosahoval sledovanosť vyššiu ako 200-tisíc, sa v pondelok vyšplhal až nad hranicu 300-tisíc divákov a len 5-tisíc sledujúcich ľudí ho delilo od kulinárskej šou Bez servítky, ktorú si pozrelo 318-tisíc divákov. Markizácky program upútal pozornosť len 217-tisícov divákov a v rebríčku obsadil až siedme miesto.
Iný scenár čakal vedomostný Duel v nespravodajskom rebríčku pre cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov, kde obsadil až deviate miesto s bilanciou 87-tisíc divákov a trhovým podielom 12,7 percenta.
Zloženie najlepšej trojice zostalo zachované, teda prvé miesto patrí seriálu Druhá šanca II (28,6 percenta), na druhom mieste sa umiestnila Farma (28,2 percenta) a poradie uzatvára šou Bez servítky (145-tisíc divákov).
V rámci celkového trhového podielu sa skupina Markíza drží nad 30 percentami, Joj Group mala 21,4 percenta, RTVS až 19,2 percenta a spravodajská TA3 len percento.