Úspešné programy RTVS
V nespravodajskom rebríčku cieľovej skupiny 12+ získala RTVS hneď prvé dve priečky. V hlavnom vysielacom čase vysoko predbehol všetky ostatné televízie. Reláciu Milujem Slovensko videlo 480-tisíc divákov. Sledovanosť si RTVS získala aj vďaka šou Petra Marcina, Neskoro večer, ktorú si pozrelo 388-tisíc ľudí.
Tretím úspešným programom rebríčka sa stal akčný film Mechanik zabijak 2. Sledovalo ho 324-tisíc divákov. Top päť programov dopĺňajú Smotánka, ktorú videlo 294-tisíc ľudí a relácia Postav dom, zasaď strom s 268-tisícmi sledujúcich divákov.
Kým v predchádzajúcom poradí sa film Mechanik zabijak 2 dostal do najlepšej trojice, v rebríčku pre cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov obsadil prvé miesto s 19,9-percentým trhovým podielom.
Relácia Záhady tela dosiahla 17,2 percenta trhového podielu a na tretej priečke sa umiestnila talkšou Petra Marcina Neskoro večer, ktorá získala trhový podiel 17,9 percenta.
Top päť najsledovanejších programov doplnili programy Markízy. Smotánka získala taktiež 17,9 percenta trhového podielu a film Láska cez apku o viac ako 4 percentá menej.
Za celý deň získala Markíza Group 24,4 percenta trhového podielu, Joj Group 22,9 percenta, RTVS vyskočila nad 12 percent a TA3 mala1,4 percenta.