Piatkovému hlavnému vysielaciemu času dominovala relácia RTVS Milujem Slovensko. V cieľovej skupine 12+ si ju pozrelo 432-tisíc divákov. Úspešný markizácky seriál Mama na prenájom sledovalo 408-tisíc ľudí.

Nad hranicu sledovanosti tristotisíc divákov sa dostalo posledné minulotýždňové varenie v kulinárskej šou Bez servítky. Magazín Reflex sa umiestnil na štvrtej priečke. K televíznym obrazovkám prilákal 250-tisíc ľudí. Top päť najsledovanejších programov uzatvára večerný film na Jojke Čo sme komu zase urobili?, ktorý si pozrelo 244-tisíc divákov.

Obchodne dôležitá cieľová skupina vo veku 12 až 54 rokov si zvolila podobný program. Najvyššia sledovanosť patrila seriálu Mama na prenájom, ktorý získal 26,5 percenta. Milujem Slovensko dosiahlo 19,6-percentný trhový podiel.

Tretie miesto si vyslúžila šou Bez servítky (19,9 percenta). Štvorkou v rebríčku sa stal film Harry Potter a Polovičný princ s trhovým podielom 18,5 percent. Top päť najsledovanejších programov uzatvára film Čo sme komu zase urobili?, ktorý získal 15,1 percenta trhového podielu.

V rámci celodenného trhového podielu mala Markíza Group 29,7 percenta, Joj Group získala 21,7 percenta, RTVS zastala tesne nad 12 percentami a spravodajská TA3 dosiahla 1,4 percenta trhového podielu.