Najsledovanejším nespravodajským televíznym programom sa v stredu stala Mama na prenájom, ktorá pritiahla pred televízne obrazovky 358-tisíc divákov z cieľovej skupiny 12+. Dvojkou v rebríčku bola šou o varení Bez servítky, ktorú si zaplo 348-tisíc divákov.

Darilo sa tiež šou Utajený šéf, ktorú si pozrelo 315-tisíc divákov ako aj vedomostnej súťaži Duel s 300-tisícmi divákov či magazínu Reflex, ktorý si pozrelo 268-tisíc ľudí.

Podobné poradie sa objavilo aj v rebríčku pre cieľovú skupinu vo veku od 12 do 54 rokov. Utajený šéf získal 24,5-percentný trhový podiel, šou Bez servítky mala 24,7 percentný podiel.

Vyšší trhový podiel si zachovali aj Mama na prenájom (23,2 percent) či magazín Reflex (20,4 percenta). V rebríčku sa umiestnil aj seriál Duch, ktorý získal 14,4 percent trhového podielu.

Skupina Markíza získala za celý deň 36,7 percenta trhového podielu, Joj Group mala 21 percent, RTVS získala 8,8 percenta a TA3 si vyslúžila 1,3 percenta.

Ďalšie správy na Mediálne.sk

Farmári dostali psíka.
Neprehliadnite

Dunaj, k vašim službám mal najvyšší trhový podiel, takmer ho však dobehla Farma