Najsledovanejším programom v cieľovej skupine 12+ bola Mama na prenájom, ktorú si nenechalo ujsť 389-tisíc divákov. Za sebou nechala Pána profesora s 367-tisícmi divákov.
Úspešná bola aj šou Bez servítky, ktorá obsadila tretie miesto vďaka 360-tisícom divákov. Darilo sa tiež vedomostnej súťaži Duel, ktorá pred televízne obrazovky prilákala 326-tisíc ľudí. Top päť najsledovanejších programov uzatvára magazín Reflex s 289-tisícmi divákov.
Cieľová skupina vo veku od 12 do 54 rokov rozhodla, že najviac sledovaným nespravodajským programom sa stal Pán profesor, ktorý získal 26,1-percentný trhový podiel. Úspech mala aj Mama na prenájom s 25,2-percentným trhovým podielom alebo tiež kulinárska šou Bez servítky s 25,6-percentným trhovým podielom.
Vyššie miesta v rebríčku získali aj Duel či Reflex, ktoré si z koláča trhového podielu ukrojili 24,4 a 20,7 percenta.
Skupina Markíza získala za celý pondelok 37,2 percenta trhového podielu, Joj Group mala 22,4 percenta, RTVS dosiahla 9,7 percenta, TA3 mala 1,3 percenta.