Najsledovanejším programom v cieľovej skupine 12+ bola Mama na prenájom, ktorú si nenechalo ujsť 389-tisíc divákov. Za sebou nechala Pána profesora s 367-tisícmi divákov.  

Úspešná bola aj šou Bez servítky, ktorá obsadila tretie miesto vďaka 360-tisícom divákov. Darilo sa tiež vedomostnej súťaži Duel, ktorá pred televízne obrazovky prilákala 326-tisíc ľudí. Top päť najsledovanejších programov uzatvára magazín Reflex s 289-tisícmi divákov.

Cieľová skupina vo veku od 12 do 54 rokov rozhodla, že najviac sledovaným nespravodajským programom sa stal Pán profesor, ktorý získal 26,1-percentný trhový podiel. Úspech mala aj Mama na prenájom s 25,2-percentným trhovým podielom alebo tiež kulinárska šou Bez servítky s 25,6-percentným trhovým podielom. 

Vyššie miesta v rebríčku získali aj Duel či Reflex, ktoré si z koláča trhového podielu ukrojili 24,4 a 20,7 percenta.

Skupina Markíza získala za celý pondelok 37,2 percenta trhového podielu, Joj Group mala 22,4 percenta, RTVS dosiahla 9,7 percenta, TA3 mala 1,3 percenta.

Ďalšie správy na Mediálne.sk

Ilustračná fotografia.
Neprehliadnite

Meta čelí v Európe sťažnosti. Dôvodom sú platené verzie sietí Facebook a Instagram