Majstrovstvá sveta vo futbale vrcholia, čo má vplyv aj na sledovanosť niektorých programov. Iné si však zachovali svojich divákov a ďalšie sa opäť objavili v desiatke najúspešnejších. Pozrite si prehľady z utorka a stredy.

Farma a státisíce divákov

Najvyššiu sledovanosť v rámci nespravodajského rebríčka cieľovej skupiny 12+ získal v utorok seriál Nemocnica, ktorý si pozrelo 399-tisíc divákov.

V tom čase vysielala Televízia Markíza reality šou Farma a v rebríčku jej patrí tretie miesto vďaka 316-tisícom divákov. Verejnoprávny Rozhlas a televízia Slovenska však ponúkal Štúdio MS vo futbale 2022, ktoré si nenechalo ujsť 271-tisíc divákov.

K ďalším úspešným programom patrí aj kulinárska šou Bez servítky (346-tisíc divákov), vedomostný Duel (277-tisíc divákov), Rodinné prípady (278-tisíc divákov) či relácia Reflex (271-tisíc divákov).

V obchodne dôležitej cieľovej skupine vo veku 12 až 54 rokov obhájil seriál Nemocnica svoju pozíciu lídra s 16,6-percentným trhovým podielom. Tesne za ním sa umiestnilo Štúdio MS vo futbale 2022 s 16,2-percentným trhovým podielom a tretie miesto patrilo reality šou Farma s 15,7-percentným trhovým podielom.

Nad hranicu 20 percent trhového podielu sa však dostali kulinárska šou Bez servítky (22,2 percenta), Rodinné prípady (20,9 a 21,2 percenta) a relácia Reflex (21,4 percenta).

Celkovo sa v utorok darilo skupine Markíza, ktorej patrí 28,3-percentný trhový podiel, nasleduje Joj Group s 22,5 percentami, RTVS Group s trhovým podielom 14,5 percenta a spravodajská TA3 s 1,7-percentným trhovým podielom.

Jedlo a futbal

Extrémne premeny Slovensko - Druhá šanca na život sa opäť dostali do najlepšej trojice programov, ale nepatrí im líderská pozícia. Tú obsadila kulinárska šou Bez servítky so sledovanosťou 382-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+. Druhé miesto si zaistilo Štúdio MS vo futbale 2022 s 324-tisícmi divákov.

K stále atraktívnym a úspešným programom patrí aj vedomostný Duel (251-tisíc divákov), relácia Reflex (247-tisíc divákov), Rodinné prípady (246-tisíc divákov), ale aj Vraždy v Angouleme (200-tisíc divákov).

Kulinárska šou Bez servítky sa mohla stať lídrom nespravodajského rebríčka pre cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov, ale musela by získať viac divákov ako Štúdio MS vo futbale, ktoré pozeralo 204-tisíc divákov s trhovým podielom 20,9 percenta. Jojkársky program však môže tešiť fakt, že pri 179-tisícovh divákov získal vyšší 26,5-percentný trhový podiel.

Markizácke Extrémne premeny skončili na treťom mieste s bilanciou 16,8 percenta trhového podielu. Len Rodinné prípady mali viac, a to 17,3 percenta.

Skupina Markíza si v stredu v rámci celkového trhového podielu polepšila na 29,6 percenta, naopak Joj Group klesla na 22,1 percenta, ale darilo sa aj RTVS s 15,1 percentami a spravodajská TA3 si mierne pohoršila na 1,5 percenta.

Ďalšie správy z Mediálne.sk

Generálny riaditeľ TV Markíza Matthias Settele pri výmene loga na budove televízie
Neprehliadnite

Skupina Markíza sa opäť dostala nad 30 percent, do Top 10 sa dostala aj Kniha dňa