Medzi najúspešnejšie programy patrila v pondelok produkcia Televízie Joj, ktorá v rebríčku pre cieľovú skupinu 12+ obsadila prvé dve miesta. Najsledovanejším bol komediálny seriál Hranica s 281-tisícmi divákov a Inkognito s 196-tisícmi divákov.

Na treťom mieste skončil film Kosenie Jastrabej lúky, ktorý získal 192-tisíc ľudí. Štvrtú priečku obsadil magazín Reflex. Pred televízne obrazovky prilákal 166-tisíc ľudí. Rebríček top päť najúspešnejších nespravodajských programov dopĺňa seriál Druhá šanca s 155-tisícmi sledujúcich.

Obchodne dôležitá cieľová skupina vo veku 12 až 54 rokov si taktiež nenechala ujsť komediálny seriál Hranica, ktorý získal 17,8-percentný trhový podiel. Kosenie Jastrabej lúky si z koláča trhového podielu ukrojilo 13,2 percenta.

Na tretej a piatej priečke sa umiestnil seriál Druhá šanca s 11,9 a 14,7 percentami trhového podielu. Štvrté miesto patrilo Inkognitu, ktoré získalo 14,2 percenta trhového podielu.

Celkovo získala Skupina Markíza vyše 29-percentný celodenný trhový podiel, Joj Group bola nad 21 percentami, RTVS mala 9,5 percenta a spravodajská TA3 2 percentá trhového podielu.

Ďalšie správy na Mediálne.sk

FILE - This file photo taken June 7, 2010, shows a sign for Yahoo! in New York. Yahoo Inc., reports quarterly financial results Tuesday, July 19, 2011, after the market close. (AP Photo/Mark Lennihan, file)
Neprehliadnite

Yahoo, ktoré stále patrí medzi päť najpopulárnejších webových stránok, plánuje návrat na burzu