Víkend bol bohatý na rôzne televízne programy. Pozrime sa, ktorým sa darilo najviac.
Piatkovému hlavnému vysielaciemu času dominovala zábavná šou Milujem Slovensko. Rozhlas a televízia Slovenska tak pred televízne obrazovky prilákal 210-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+. Na druhom mieste bola kulinárska šou Bez servítky, ktorú sledovalo 179-tisíc ľudí.
Do top trojky sa dostala aj komediálny film Babovřesky 3, ktorý si pozrelo 172-tisíc divákov. Vysoko bola v rebríčku sledovanosti tiež vedomostná súťaž Duel. Sledovalo ju 165-tisíc ľudí. Najlepšiu päticu programov uzatvára akčný film John Wick s 161-tisícmi divákov.
Obchodne dôležitá cieľová skupina vo veku 12 až 54 rokov preferovala iný program. Najvyššia sledovanosť patrila filmu John Wick, ktorý získal 17,4 percenta trhového podielu. Za ním sa umiestnili Babovřesky 3, ktorých trhový podiel dosiahol 14,9 percenta.
Tretie miesto si vyslúžila šou o varení bez servítky (20 percent) a štvorkou v rebríčku sa stala zábavná relácia Milujem Slovensko (10,7 percenta). Top päť najsledovanejších programov uzatvára magazín Reflex, ktorý získal 16,9 percent trhového podielu.
V rámci celodenného trhového podielu mala Markíza Group takmer 32 percent, Joj Group získala 20,3 percenta, RTVS mala 10,4 percenta a spravodajská TA3 dosiahla 1,5 percenta trhového podielu.