Utorkovým (14.6.) najsledovanejším nespravodajským programom bol seriál Nemocnica. V cieľovej skupine 12+ prilákal k televíznym obrazovkám 424-tisíc divákov. Dvojkou v rebríčku bola šou o varení bez servítky, ktorá si získala 275-tisíc ľudí.

Kriminálku Komisár Montalbano si pozrelo 236-tisíc divákov. Top 5 najúspešnejších nespravodajských programov dopĺňajú české krimiseriály Odznak vysočina, ktorý videlo 227-tisíc divákov a Policie Modrava s 212-tisícmi sledujúcimi.

V nespravodajskom rebríčku pre obchodne dôležitú cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov sa najvyššie umiestnil seriál Nemocnica s trhovým podielom 23,5 percenta. Kulinárska šou Bez servítky, ktorá v sledovanosti skončila na druhom mieste, si vyslúžila 28,4 percenta trhového podielu.

Na treťom a štvrtom mieste skončili krimiseriály z produkcie našich západných susedov Odznak vysočina s 13,4 percentami trhového podielu a Policie Modrava, ktorá v trhovom podiele získala 17,5 percenta. Top päť najsledovanejších programov dopĺňa šou Geissenovci - Ťažký život milionárov s 13 percentami trhového podielu.

Markíza Group v utorok získala 31,6 percenta celodenného trhového podielu, Joj Group dosiahla 22,8 percent, RTVS mala vyše 9 percent a spravodajská TA3 získala 1,1 percenta trhového podielu.

Ďalšie správy na Mediálne.sk

Krutil Peter, SLSP
Neprehliadnite

Slovenská sporiteľňa posilňuje spoluprácu v PR a komunikácii s agentúrou DIVINO