Politické diskusné relácie
Medzi nespravodajskými reláciami kategórie 12+ sa najvyššie umiestnila politická diskusná relácia O 5 minút 12. Sledovalo ju takmer pol milióna divákov. Viac ako 300-tisíc ľudí videlo šou Pečie celé Slovensko. Vysoko sa v rebríčku umiestnila aj relácia Nové bývanie, ktorú si pozrelo 382-tisíc divákov.
Medzi úspešné relácie sa zaradila tiež politická diskusná relácia Na telo, ktorá k televíznym obrazovkám prilákala 344-tisíc ľudí a šou Československo má talent na TA3, ktorú videlo 327-tisíc ľudí.
Najvyššiu sa v kategórii 12 až 54 umiestnila politická diskusná relácia O 5 minút 12. Získala 31,3 percenta trhového podielu. Za ňou nasledovala relácia Voľby 2023, ktorá mala o 3 percentá trhového podielu viac.
Šou Československo má talent si z koláča trhového podielu ukrojila 20,8 percenta. Top päť najsledovanejších relácií dopĺňa šou Pečie celé Slovensko s trhovým podielom 19,6 percenta a Nové bývanie s 25 percentami.
Za celý deň získala Skupina Markíza 24,9 percenta trhového podielu, Joj Group mala 22,7 percenta, RTVS mala 18,5 percenta a spravodajská TA3 5,4 percenta trhového podielu.