Za sebou máme ďalšie dva dni plné televíznych programov, ktoré prilákali státisíce divákov. Ktoré patrili k tým najsledovanejším? 

Státisícový rozdiel

Stredajší večer patril najmä diskusnému programu Parlamentné voľby 2023 na RTVS, ktorý si nenechalo ujsť 393-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+ a za sebou nechal nielen šou Na nože II s 340-tisícmi divákov, ale aj seriál Prokurátorka s 240-tisícmi divákov.  

Úspešný bol aj seriál Mama na prenájom II, ktorý priniesol Televízii Markíza sledovanosť 276-tisíc divákov a prekonal tak šou TV Joj Bez servítky, ktorá získala pozornosť 248-tisícov divákov či vedomostný Duel na Jednotke s 217-tisícmi divákov.  

Cieľová skupina vo veku od 12 do 54 rokov si však pre svoj večerný program zvolila markizácku šou Na nože II, ktorá tak získala 28-percentný trhový podiel. Vyššie čísla mala aj jojkárska šou Bez servítky, a to 25 percent trhového podielu, či seriál Mama na prenájom II s 21-percentným trhovým podielom.  

Predvolebná diskusia na RTVS získala 18,1 percenta trhového podielu a nad hranicu 13 percent sa dostali obe epizódy seriálu Prokurátorka. 

Za celý deň získala Skupina Markíza 34,5 percenta trhového podielu, Joj Group mala 22,7, RTVS bola pod desiatimi percentami a spravodajská TA3 dosiahla 1,4 percenta trhového podielu.