Mediálny dom News and Media Holding zaznamenal najvyššie príjmy z volebnej inzercie v histórii. Z reklamných kampaní súvisiacich s parlamentnými voľbami 2023 získal News and Media Holding na tržbách 685 000 eur, čo predstavuje v porovnaní s parlamentnými voľbami z roku 2020 nárast o 375 percent.

Volebná inzercia smerovala predovšetkým do produktov PLUS 7 DNÍ, Plus 1 Deň, Život, Trend a Plus 1 Deň Špeciál. Podiel tržieb volebnej inzercie v tlači predstavoval 74 percent a v online 26 percent. Informáciu poskytlo oddelenie marketingu a obchodu News and Media Hodling.

Ďalšie správy z Mediálne.sk

muž a žena - obývačka - sedačka - televízia - sledovanie televízie - diaľkový ovládač - pukance
Neprehliadnite

Slováci najviac sledujú spravodajstvo v televízii. Ako dopadli sociálne siete a influenceri?