Pondelok a utorok priniesol pre niektorých Slovákov možno aj predĺžený víkend a televízie získali ďalšiu príležitosť prilákať pozornosť divákov. Ktorým programom sa darilo najviac?
Tri miesta pre Jojku
Pondelkový večer s prehľadom vyhrali programy komerčnej televízie Joj, keď prvé dve miesta nespravodajského rebríčka pre cieľovú skupinu vo veku 12+ obsadila zábavná relácia Inkognito v dvoch častiach za sebou. Kým prvú si pozrelo 258-tisíc divákov, druhá zaujala 217-tisíc divákov. Tretie miesto patrilo kulinárskej šou Bez servítky vďaka 186-tisícom divákov.
Programy konkurenčnej Televízie Markíza obsadil až päť pozícií poradia. Umiestnili sa najmä Rodinné prípady (171-tisíc a 156-tisíc divákov), epizódy seriálu Druhá šanca II (167-tisíc a 128-tisíc divákov) a do najlepšej päťky sa dostala aj relácia Reflex so 173-tisícmi divákov.
Vyššie čísla sledovanosti zaistili miesto aj pre vedomostný Duel, ktorý vysielala verejnoprávna RTVS či reláciu Téma, za ktorou stojí spravodajská televízia TA3.
Pozornosť cieľovej skupiny vo veku 12+ sa mierne líšila, keď prvé miesto rebríčka obsadili Rodinné prípady s 22,3-percentným trhovým podielom, druhé a tretie miesto patrilo Inkognitu s trhovými podielmi 12,7 a 14,2 percenta.
Do top desiatky sa dostal aj seriál Druhá šanca II s 11,9-percentným trhovým podielom, ale aj Susedské prípady s vyše 22-percentným trhovým podielom.
V rámci celodenného trhového podielu sa Skupina Markíza udržala nad 31 percentami, Joj Group mala 20,6 percenta, RTVS získala 7,5 percenta a TA3 až 1,7 percenta.