Jesenná sezóna v slovenských televíziách beží v plnom prúde a za sebou už má druhý septembrový víkend. Ako sa darilo novinkám a ktoré programy získali najvyššie čísla sledovanosti?
Suverénny futbal
Hlavným programom piatkového večera bol futbalový zápas medzi Slovenskom a Portugalskom. Prvý polčas sledovalo 431-tisíc divákov z cieľovej skupiny 12+, v druhom sa ich počet mierne znížil na 393-tisíc. V rámci nespravodajského rebríčka obsadilo prvé miesto futbalové štúdio, ktoré si pozrelo 259-tisíc divákov, ale do top trojky sa dostalo aj ďalšie s 214-tisícmi divákov. Záverečné pozápasové štúdio si nenechalo ujsť 138-tisíc divákov.
Jediným seriálovým zástupcom v rámci top trojky bola Mama na prenájom II, ktorá prilákala pred televízne obrazovky 245-tisíc divákov a nechala za sebou konkurenčnú kulinársku šou Bez servítky s 202-tisícmi divákov. Televízia Markíza nasadila na hlavný vysielací čas aj reality šou Farma, skončila však až na piatom mieste s bilanciou 196-tisíc divákov. Tesne pod top päťkou sa umiestnil film Popoluška, ktorú si v Televízii Joj pozrelo 171-tisíc divákov.
Futbalový zápas patril k najsledovanejším aj v rámci cieľovej skupiny vo veku od 12 do 54 rokov keď zaznamenal trhové podiely 27,3 a 26,4 percenta a futbalové štúdia sa dostali do nespravodajskej top desiatky s trhovými podielmi od 10,9 až po 19,4 percenta.
Úspešným konkurentom bola reality šou Farma s 13,9-percentným trhovým podielom a Popoluška získala 11,4 percenta. Vyššie trhové podiely zaznamenal aj seriál Mama na prenájom II, a to 27,7 percenta a aj šou Bez servítky s 24,2 percentami trhového podielu.
Za celý deň získala Skupina Markíza 32,5 percenta trhového podielu, Joj Group bola pod 19 percentami, RTVS vystrelila na 18,4 percenta a spravodajská TA3 mala 1,5 percenta trhového podielu.