Predĺžený víkend bol bohatý na rôzne televízne programy. Pozrime sa, ktorým sa darilo najviac.
Piatkovému hlavnému vysielaciemu času dominovala zábavná relácia Milujem Slovensko. Verejnoprávny Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS) prilákal pred televízne obrazovky 341-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+. Rodinný seriál Mama na prenájom sledovalo 310-tisíc ľudí.
Do top trojky sa dostala aj šou Ruža pre nevestu, ktorú si pozrelo 265-tisíc divákov. Vysoko bola v rebríčku sledovanosti tiež kulinárska šou Bez servítky. Sledovalo ju 228-tisíc ľudí. Najlepšiu päticu programov uzatvára romantický film Pretty Woman s 213-tisícmi divákov.
Obchodne dôležitá cieľová skupina vo veku 12 až 54 rokov preferovala iný program. Najvyššia sledovanosť patrila šou Ruža pre nevestu, ktorá získala 20,1 percenta trhového podielu. Za ním sa umiestnila zábavná relácia Milujem Slovensko, ktorej trhový podiel dosiahol 17,9 percenta.
Tretie miesto si vyslúžila Mama na prenájom (30,4 percenta) a štvorkou v rebríčku sa stala Pretty Woman (16,1 percenta). Top päť najsledovanejších programov uzatvára šou o varení Bez servítky, ktorá získala 26,5 percenta trhového podielu.
V rámci celodenného trhového podielu mala Markíza Group vyše 30 percent, Joj Group získala 22,3 percenta, RTVS mala cez 10 percent a spravodajská TA3 dosiahla takmer dve percentá trhového podielu.