Česká komédia Zbožňovaný, ktorú vysielala Markíza, ovládla oba sledované nespravodajské rebríčky. V tom pre cieľovú skupinu 12+ obsadila prvé miesto vďaka 229-tisícom divákov. V tesnom závese na druhom mieste skončil detektívny film Vraždy Hossegore, ktorý zaujal 213-tisíc divákov a až na šiestom mieste skončil večerný program Jojky v podobe americkej komédie Jedna za všetky so 146-tisícmi divákov. 

Na úspešnej vlne pokračovali aj programy ako Rodinné prípady (195-tisíc divákov), relácia Reflex (169-tisíc divákov), vedomostný Duel (159-tisíc divákov) či kulinárska šou Bez servítky (142-tisíc divákov). 

Zbožňovaný si našiel publikum aj v cieľovej skupine vo veku od 12 do 54 rokov, keď obsadil prvé miesto s trhovým podielom 18,8 percenta. Úspešnejšia bola aj americká Jedna za všetky, ktorá obsadila druhé miesto s 13,8-percentným trhovým podielom a Vraždy v Hossegore získali až ôsme miesto so 7,9-percentným trhovým podielom. 

Vyššie trhové podiely mali aj Rodinné prípady (18,9 a 20,8 percenta), Reflex (19,9 percenta) či Zámena manželiek (30,7 percenta). 

Skupina Markíza mierne klesla oproti utorku na 31,6 percenta, ako aj Joj Group na 18,3 percenta, naopak RTVS si polepšila na 12,4 percenta aj spravodajská TA3 na 2,3 percenta celodenného trhového podielu. 

Ďalšie správy z Mediálne.sk

Seriál Dunaj k vašim službám III (hore) a seriál Nemocnica (dole)
Neprehliadnite

Dunaj, k vašim službám a Nemocnica odštartovali novú sezónu. Ktorý seriál bol úspešnejší?