Slovenské televízie Markíza a Joj odštartovali jesennú sezónu pokračovaniami úspešných seriálov, ktoré prilákali státisíce divákov. Úspešnejší však bol dobový Dunaj, k vašim službám III, ktorý si nenechalo ujsť až 429-tisíc divákov cieľovej skupiny od veku 12+. Hranicu 300-tisíc divákov prekročila zase nová epizóda jojkárskej Nemocnice. Verejnoprávna RTVS sa snažila konkurovať nemeckým rodinným seriálom Viera, ktorý si pozrelo 104-tisíc divákov a v rebríčku obsadil až desiate miesto.
Markíza zostala atraktívna aj po odvysielaní Dunaja, k vašim službám III, keď krimiseriál Policie Modrava IV obsadil v rebríčku tretiu pozíciu vďaka 241-tisícom divákov a za sebou nechal aj epizódu seriálu Tomáš a Diana so 157-tisícmi divákov.
Aj cieľová skupina vo veku od 12 do 54 rokov si v utorok zvolila ako svoj večerný program nové série Dunaja, k vašim službám III a Nemocnice. Markizácky seriál získal vysoký 25,5-percentný trhový podiel a jojkárska epizóda mala 17,2 percenta trhového podielu.
Vyššie trhové podiely zaznamenali aj programy ako Policie Modrava IV (21,3 percenta), Reflex (24,9 percenta) či Rodinné prípady (26,3 percenta).
Skupine Markíza sa teda v utorok darilo, o čom svedčí aj vyše 33-percentný celodenný trhový podiel, Joj Group si polepšila na 19,4 percenta, RTVS naopak klesla na 9,1 percenta a spravodajská TA3 mala 1,5 percenta trhového podielu.