Vo štvrtok sa do duelu o pozornosť diváka opäť dostali seriály Dunaj, k vašim službám na Televízii Markíza a epizóda Nemocnice, ktorú vysielala Televízia Joj. Oba seriály patrili k špičke nespravodajského rebríčka pre cieľovú skupinu 12+, ale rozdiel 33-tisíc divákov rozhodol o prvenstve dobovej epizódy.

Darilo sa aj ďalšiemu seriálu z markizáckej produkcie. Mama na prenájom skončila síce na treťom mieste, ale pred konkurenčnou šou Bez servítky mala náskok 15-tisíc divákov.

Ale aj jojkársky program mal navrch, keď si politickú diskusnú reláciu Na hrane, kde sa stretli Robert Fico a Boris Kollár, nenechalo ujsť 291-tisíc divákov a s prehľadom prekonala český krimiseriál Policie Modrava IV.

Nespravodajské poradie v prípade obchodne dôležitej cieľovej skupiny vo veku 12 až 54 rokov ukazuje líderstvo seriálu Dunaj, k vašim službám, ktorý získal 26,1 percenta trhového podielu, ale aj seriálu Mama na prenájom s 24,9-percentným trhovým podielom.

Jojkárska produkcia obsadila tretie a štvrté miesto, konkrétne ide o šou Bez servítky (24,6 percenta) a seriál Nemocnica (17,6 percenta). Diskusná relácia Na hrane získala len 13,2 percenta, o trochu viac mali už len Informácie pre tipujúcich, a to 13,4 percenta.

Celkovo sa Markíza Group drží nad 33 percentami, Joj Group mala 22,3 percenta, RTVS Group sa dostala cez 13 percent a TA3 získala 1,1percenta celkového trhového podielu.

Ďalšie správy z Mediálne.sk

V parlamente SR sa konal výbor pre kultúru a médiá na tému
Neprehliadnite

Mediálny výbor odsúdil verbálne útoky na novinárov a provokáciu Smeru-SD voči RTVS