Streamovacie aktivity Warner Bros Discovery čelia kvartálnemu prepadu po druhýkrát za sebou. Tento raz ide o 700-tisíc predplatiteľov. Nové meno, štýl a obsah prevzatý z Discovery sa zdá, že neprekonal očakávania majiteľov, informuje portál Filmtoro.
V USA stratili spojené streamovacie služby 1,4 milióna predplatiteľov. Na celosvetovom fronte zachránil situáciu rast v Latinskej Amerike a Európe, kde Warner Bros Discovery stále pôsobí pod značkou HBO Max. Celkový počet predplatiteľov tam narastal o 700-tisíc na 42,5 milióna.
Pre streamovaciu službu je americký trh stále kľúčový, pretože priemerný príjem na používateľa je prakticky trojnásobný oproti zvyšku sveta (necelých 12 dolárov vs. 4 doláre). S konkurenciou rýchlo rastúcich hráčov na trhu, ako Paramount+ (zo 61 na 63 miliónov predplatiteľov) a Peacock z 24 na 28 miliónov predplatiteľov), Netflix (z 239 na 248 miliónov predplatiteľov) je pre Warner Bros Discovery nový Max výzvou.