Najsledovanejším nespravodajským televíznym programom sa vo štvrtok stal seriál Dunaj, k vašim službám, ktorý priniesol Televízii Markíza 552-tisíc divákov z cieľovej skupiny 12+. Televízia Joj v tom čase vysielala seriál Nemocnica, ktorý však skončil v rebríčku na treťom mieste s 360-tisícmi divákov.
Darilo sa aj Mame na prenájom, ktorá získala na druhom mieste pozornosť 396-tisícov divákov a za sebou nechala šou Bez servítky s 340-tisícmi divákov, alebo aj magazín Reflex s 297-tisícmi divákov.
Jojkársky seriál Nemocnica si v rebríčku pre cieľovú skupinu vo veku od 12 do 54 rokov nepolepšil, zostal na tretej priečke s trhovým podielom 17,8 percenta. Prekonala ho nielen Mama na prenájom II s 25,3-percentným trhovým podielom, ale aj Dunaj, k vašim službám s 29,7 percentami trhového podielu. Nad 20 percent trhového podielu získala aj šou Bez servítky (22,5) ši reality šou farma (26,7).
Celkovo sa Skupine Markíza darilo, keďže za celý deň získala 36,1 percenta trhového podielu, Joj Group mala 22,8 percenta, RTVS bola nad 9 percentami a spravodajská televízia TA3 mala j1,4 percenta.