Najsledovanejším nespravodajským televíznym programom sa v stredu stala Mama na prenájom, ktorá pritiahla pred televízne obrazovky 389-tisíc divákov z cieľovej skupiny 12+. Dvojkou v rebríčku bola šou Utajený šéf III. ktorú si zaplo 353-tisíc divákov.

Darilo sa tiež kulinárskej šou Bez servítky, ktorú si pozrelo 344-tisíc divákov ako aj magazínu Reflex s 325-tisícmi divákov či kriminálke Vraždy v pohorí Maures, ktorú si pozrelo 297-tisíc ľudí.

Podobné poradie sa objavilo aj v rebríčku pre cieľovú skupinu vo veku od 12 do 54 rokov. Utajený šéf získal 24,3-percentný trhový podiel, šou Bez servítky mala 25,3 percentný podiel.

Vyšší trhový podiel si zachovali aj Mama na prenájom (24,1 percent) či magazín Reflex (23,1 percenta). V rebríčku sa umiestnil aj seriál Duch, ktorý získal 15,6 percent trhového podielu.

Skupina Markíza získala za celý deň 36,5 percenta trhového podielu, Joj Group mala 21,4 percenta, RTVS získala 10,9 percenta a TA3 si vyslúžila 1,3 percenta.

Ďalšie správy na Mediálne.sk

Na snímke Mladen Mitič, riaditeľ Komerčnej Mass Market divízie SK v spoločnosti Slovak Telekom.
Neprehliadnite

Mitič: Kampaň Telekomu nemala rozvíriť diskusiu, s nenávistnými prejavmi sa ešte stretneme