Štvrtá séria Pečie celé Slovensko má za sebou už desiatu epizódu, avšak gradujúca šou neprináša rekordy v sledovanosti, ako by sa dalo očakávať. Paradoxne ostatné dve vydania zaznamenali malý pokles v diváckej priazni. Nič to však nemení na tom, že Pečie celé Slovensko nekompromisne valcuje rebríčky sledovanosti.

Možno padne nový rekord série počas samotného finále, ktoré je naplánované na 22. decembra. V tom čase sa dá predpokladať, že televízor už bude robiť spoločnosť veľkému množstvu divákov, keďže Vianoce budú na dosah. Počas tejto nedele je naplánované semifinále!

V semifinále budú amatérski pekári piecť všetko naopak – odpaľované cesto na slano, technickú výzvu bez receptu a torty, ktoré budú visieť dole hlavou. Kto zabojuje o titul Majstra pekára, a kto bude musieť súťaž opustiť tesne pred bránami finále, uvidia diváci už v nedeľu večer.

Desiata epizóda vysielaná ostatnú nedeľu v cieľovej skupine 13-55 zaznamenala 7,7 % sledovanosť s 22,6 % trhovým podielom. Celkovo pri obrazovkách sedelo 508-tisíc divákov.

V nedeľu svoje posledné príbehy odvysielal aj mysteriózny Lovec. Jojka divákom dopriala dvojepizódne finále. Ako zvyšok série, tak aj finále neprilákalo davy. Predposlednú epizódu Lovca celkovo sledovalo 193-tisíc divákov. V mladšom publiku dosiahla 4 % sledovanosť s 11,7 % trhovým podielom. Úplne posledná epizóda v rovnakej cieľovke zaznamenala 3,4 % sledovanosť s 14,8 % trhovým podielom. Finále Lovca si pozrelo 163-tisíc divákov a seriál tak potvrdil podpriemernú sledovanosť počas celého vysielania.

Ako sa darilo predchádzajúcim častiam sladkej šou?

Deviata časť Pečie celé Slovensko zaznamenala v cieľovej skupine 13-55 7,7 % sledovanosť s 24,3 % trhovým podielom. Celkovo si túto časť pozrelo 508-tisíc divákov v univerzálnom publiku 12+. Zaujímavosťou je, že deviata časť uhrala na vlas rovnakú sledovanosť ako desiata epizóda.

Ôsma epizóda zaznamenala v cieľovej skupine 13-55 nadpriemernú sledovanosť 8,2 %
s trhovým podielom 24,9 %. Celkovo pri obrazovkách sedelo 524-tisíc divákov v univerzálnej cieľovke 12+.

Siedma epizóda v komerčnej cieľovke 13-55 uhrala až 8,7 % sledovanosť s 27,3 % trhovým podielom, čiže šou v mladšom publika o čosi porástla v porovnaní s predchádzajúcou časťou. Šiesta epizóda zaznamenala 8,6 % sledovanosť a trhový podiel 26,1 %. Piata zaznamenala najväčší výkyv spôsobený štartom Lovca na Jojke, vtedy Pečie celé Slovensko zaznamenalo sledovanosť 7,4 % a trhový podiel 23,6 %. Celkový počet divákov v 12+ klesol pod pol miliónovú hranicu, túto epizódu sledovalo 471-tisíc divákov.

Týždeň predtým uhrala štvrtá časť Pečie celé Slovensko rekordnú sledovanosť 9 % s trhovým podielom 27,5 %. Sladká šou sa tak stala prvým programom, ktorý si počas tejto jesene siahol na 9 percentný rating. Celkovo pri obrazovkách sedelo 543-tisíc divákov v 12+. Tretia epizóda prevalcovala konkurenciu so sledovanosťou 8,5 % a trhovým podielom 26,5 % v cieľovej skupine 13-55. Celkovo pri obrazovkách sedelo 542-tisíc divákov v univerzálnom publiku 12+.

Druhá epizóda uhrala v cieľovej skupine 13-55 sledovanosť 8,1 % s trhovým podielom 24,4 %. Pri obrazovkách sedelo 482-tisíc divákov v univerzálnom publiku 12+. STVR bola síce jednoznačnou jednotkou na trhu, ale voči prvej epizóde sa sledovanosť relácie zošmykla smerom nadol.

Prvá epizóda prevalcovala konkurenciu, celkovo si ju pozrelo 522-tisíc divákov v 12+. Išlo o historický druhý najlepší štart sladkej šou. Najviac divákov si, prirodzene, Pečie celé Slovensko pozrelo počas prvej série, keď malo pri štarte 545-tisíc divákov v 12+. V cieľovej skupine 13-55 táto epizóda uhrala rekordnú 8,9 % sledovanosť s trhovým podielom 27,1 % .

Televízia JOJ sa rozhodla experimentovať s Nákupnými maniačkami.
Neprehliadnite

Jojka v roku 2025: Prekope program, nebude veľká šou, pribudne bohatá seriálová ponuka

Monika Hilmerová (v strede) bola hostkou Dana Dangla a Adely Vinczeovej v zábavnej šou 2 na 1.
Neprehliadnite

Smutná bodka za 2 na 1. Na konte má najslabšiu sezónu, divákov neprilákala ani Hilmerová

markíza,
Neprehliadnite

Markíza v roku 2025: Slováci jej programy milujú, pokračujú hity. Poznáme novinky!

Televízia Markíza sa vyjadrila o možnom nakrúcaní zimnej verzie Farmy.
Neprehliadnite

Sme svetový unikát, Slováci sa nevedia nabažiť Farmy: Markíza prehovorila, či pripravuje...

koleník, dunaj, wolfie,
Neprehliadnite

Plakalo celé Slovensko: Vieme, koľko divákov sledovalo vraždu Wolfiho v Dunaji!

Adela Vinczeová, Adela,
Neprehliadnite

Adelou si nemôže byť istá ani STVR: Povedala to natvrdo. Odídem, ak...

logo TV Markíza vs. TV JOJ
Neprehliadnite

Totálna panika v Jojke: Markíza odhalila dátum návratu Dunaja a zrazu je všetko inak!

Moderátorom novej šou Zradcovia je český herec Vojtech Kotek.
Neprehliadnite

Jojka nedala Zradcom šancu. Svetová šou u nás skončila fiaskom, v Česku s úspechom pokračuje

čarovné jablko,
Neprehliadnite

Vianoce v STVR: Prevalcuje nová rozprávka Popolušku? Tešte sa aj na obľúbené klasiky

mama na prenájom, markíza
Neprehliadnite

Nemilé prekvapenie pre Markízu: Slováci jej nedopriali hviezdnu bodku za dlhoročným seriálom