Na českom televíznom trhu nastanú od 10. marce veľké zmeny. Voyo a O2 sa zlúči a bude vystupovať pod novým názvom Oneplay. Obe firmy patria do jednej skupiny PPF. Slovenského Voyo sa nateraz zmena netýka. „Na Slovensku v súčasnosti takúto zmenu neplánujeme," uviedla Mediálne Andrea Macáková, vedúca PR oddelenia TV Markíza.

Voyo Nova
Neprehliadnite

Voyo v Česku čoskoro skončí, nahradí ho nová služba. Dotkne sa to Slovenska?

TV Nova a O2 predstavujú novinku Oneplay rozsiahlou marketingovou kampaňou. Odštartuje ju prvý brandov spot, ktoré sa zamerajú na výhody spojenia digitálnej televízie a streamovacej služby na jednom mieste. Dôraz kladie na bohatý obsah s inovatívnymi funkciami. Kampaň bude pokračovať v niekoľkých fázach, pričom celkovo prinesie štyri brandové spoty a objaví sa nielen v televízii, ale aj v tlači, rádiu, online, na sociálnych sieťach a vo vonkajšej reklame.

Symbolom celej kampane je výťah, ktorý divákov prevedie rôznymi úrovňami nekonečných svetov zábavy a športu v službe Oneplay. Stačí len stlačiť tlačidlo alebo kliknúť na ikonu aplikácie. „Chceli sme vytvoriť zdanie nekonečného sveta postáv a možností, ktorý je nielen ľahko dostupný, ale aj dostatočne pútavý na to, aby ste ho chceli preskúmať. Táto idea oslovuje divákov a ide nad rámec klasickej propagácie,“ vysvetľuje Jake Barrow, Chief Creative Officer VML.

Výťah sa objavuje vo všetkých štyroch spotoch a kľúčových vizuáloch, pričom každý z nich pokrýva jednu fázu kampane. Prvý, 40-sekundový spot uvádza hviezdy pôvodných platforiem – Oskara Hesa v hlavnej úlohe Kráľa Šumavy z produkcie Voyo Originál a Petra Čecha za O2 TV. Herci, športové hviezdy a zabávači z oboch pôvodných služieb spoločne cestujú výťahom „do práce“ – do svojich svetov, kde ich čakajú diváci sledujúci obľúbený šport či reláciu. Zažívajú rôzne žánre a nečakané stretnutia s postavami, ktoré obývajú svet Oneplay.

Natáčanie prebiehalo v priestoroch Fantasy Studios, kde sa na 24-metrovú LED obrazovku simulovali štyri rôzne svety a prostredia: tajomný les, ruiny Rímskej ríše, zázemie kuchárskej šou a televízne štúdio. Spoty vznikli v spolupráci s režisérom Robertom Hlozom, ktorý má na konte film Bod obnovy. Ako prebiehalo natáčanie, si môžete pozrieť tu: Takto sa zrodilo Oneplay.

„Kampaňou chceme predstaviť novú službu a značku Oneplay, ktorá na českom trhu otvára úplne novú kategóriu. Spája to najlepšie zo sveta SVOD a OTT a zároveň prináša nové funkcie – všetko v jednej aplikácii. Túto jedinečnosť sme sa snažili premietnuť aj do samotnej kampane a DNA značky. Chceme ukázať službu, ktorá ponúka prémiovú českú zábavu a jedinečný používateľský zážitok na každý deň,“ hovorí Andrej Slaninka, Brand Manager Oneplay. Na rozsiahlej 360° kampani TV Nova a O2 spolupracovali s agentúrou VML.

Marketingová kampaň prebieha na viacerých úrovniach a postupne bude komunikovať vznik novej služby, jej inovatívne funkcie a obsah platformy. Prinesie štyri brandové a ďalšie obsahové spoty. Okrem televízie, rádia, tlače a digitálnych kanálov, sociálnych sietí či predajní O2 sa kampaň objaví aj v outdoorovej reklame po celom Česku. Od budúceho týždňa získa unikátny brandový polep aj celý prestupný tunel medzi trasami A a C v stanici metra Muzeum.

Nasadenie ďalších dvoch spotov je plánované na 10. marca. Jeden z nich sa zameria na funkcie Oneplay, ako sú spätné prehrávanie, zastavenie živého vysielania a sledovanie predpremiér. Účinkujú v ňom moderátorské hviezdy Zorka Hejdová a Rey Koranteng. Tretí spot s Petrom Čechem predstaví Oneplay ako jedinečnú zábavnú platformu, kde diváci nájdu širokú ponuku športových prenosov – najvyššie futbalové a hokejové súťaže, Formulu 1 a ďalšie. Posledný, štvrtý spot je venovaný novej sérii Kráľa Šumavy v rámci Oneplay Originál s Oskarom Hesom.

„Rovnako ako sa v spotoch nečakane stretávajú zástupcovia dvoch svetov – elitného športu reprezentovaného Petrom Čechem a obľúbenej zábavy v podaní Oskara Heseho – tak sa aj pri tvorbe kampane spojili rôzne marketingové tímy: technologická firma a televízia. Táto vzájomná inšpirácia bola obohacujúca, pretože každý priniesol nový a často pre druhú stranu nečakaný pohľad. Výsledkom je unikátny kreatívny koncept ‘Unexpected encounters’, ktorý je rovnako pestrý ako celá spolupráca,“ hovorí marketingový riaditeľ O2 David Daneš.

Kampaň odštartovala 25. februára a potrvá tri mesiace.

zdravotníctvo
Neprehliadnite

Zdravie nepočká. Penta v novom spote ukazuje, že zdravotníctvo na Slovensku sa dá robiť lepšie

Starhouse
Neprehliadnite

Televízie naskočili na vlnu reality šou. Pridáva sa aj Prima, ukáže pravú tvár influencerov

Televízne noviny
Neprehliadnite

Tajný projekt Markízy odhalený: Chystá vlastnú spravodajskú televíziu?

Ilustračné foto
Neprehliadnite

Facebook patrí bulváru, Instagram televíziám. Novinári však preberajú vplyv na publikum

Na snímke logo počas otvorenia prvého obchodu reťazca Biedronka na Slovensku v obci Miloslavov v okrese Senec v stredu 5. marca 2025. Reťazec Biedronka, súčasť spoločnosti Jerónimo Martins, oficiálne vstúpil na slovenský maloobchodný trh. Pred otvorením prvej predajne v Miloslavove neďaleko Bratislavy spoločnosť pripravila nové distribučné centrum vo Voderadoch pri Trnave, kde bude logistiku reťazca Biedronka podporovať tím 66 ľudí. V Poľsku je Biedronka najväčším diskontným reťazcom s potravina
Neprehliadnite

Túžia Slováci po nových značkách? Prieskum ukázal, či vítajú príchod Biedronky