Na českom televíznom trhu nastanú od 10. marce veľké zmeny. Voyo a O2 sa zlúči a bude vystupovať pod novým názvom Oneplay. Obe firmy patria do jednej skupiny PPF. Slovenského Voyo sa nateraz zmena netýka. „Na Slovensku v súčasnosti takúto zmenu neplánujeme," uviedla Mediálne Andrea Macáková, vedúca PR oddelenia TV Markíza.

Voyo v Česku čoskoro skončí, nahradí ho nová služba. Dotkne sa to Slovenska?
TV Nova a O2 predstavujú novinku Oneplay rozsiahlou marketingovou kampaňou. Odštartuje ju prvý brandov spot, ktoré sa zamerajú na výhody spojenia digitálnej televízie a streamovacej služby na jednom mieste. Dôraz kladie na bohatý obsah s inovatívnymi funkciami. Kampaň bude pokračovať v niekoľkých fázach, pričom celkovo prinesie štyri brandové spoty a objaví sa nielen v televízii, ale aj v tlači, rádiu, online, na sociálnych sieťach a vo vonkajšej reklame.
Symbolom celej kampane je výťah, ktorý divákov prevedie rôznymi úrovňami nekonečných svetov zábavy a športu v službe Oneplay. Stačí len stlačiť tlačidlo alebo kliknúť na ikonu aplikácie. „Chceli sme vytvoriť zdanie nekonečného sveta postáv a možností, ktorý je nielen ľahko dostupný, ale aj dostatočne pútavý na to, aby ste ho chceli preskúmať. Táto idea oslovuje divákov a ide nad rámec klasickej propagácie,“ vysvetľuje Jake Barrow, Chief Creative Officer VML.
Výťah sa objavuje vo všetkých štyroch spotoch a kľúčových vizuáloch, pričom každý z nich pokrýva jednu fázu kampane. Prvý, 40-sekundový spot uvádza hviezdy pôvodných platforiem – Oskara Hesa v hlavnej úlohe Kráľa Šumavy z produkcie Voyo Originál a Petra Čecha za O2 TV. Herci, športové hviezdy a zabávači z oboch pôvodných služieb spoločne cestujú výťahom „do práce“ – do svojich svetov, kde ich čakajú diváci sledujúci obľúbený šport či reláciu. Zažívajú rôzne žánre a nečakané stretnutia s postavami, ktoré obývajú svet Oneplay.
Natáčanie prebiehalo v priestoroch Fantasy Studios, kde sa na 24-metrovú LED obrazovku simulovali štyri rôzne svety a prostredia: tajomný les, ruiny Rímskej ríše, zázemie kuchárskej šou a televízne štúdio. Spoty vznikli v spolupráci s režisérom Robertom Hlozom, ktorý má na konte film Bod obnovy. Ako prebiehalo natáčanie, si môžete pozrieť tu: Takto sa zrodilo Oneplay.
„Kampaňou chceme predstaviť novú službu a značku Oneplay, ktorá na českom trhu otvára úplne novú kategóriu. Spája to najlepšie zo sveta SVOD a OTT a zároveň prináša nové funkcie – všetko v jednej aplikácii. Túto jedinečnosť sme sa snažili premietnuť aj do samotnej kampane a DNA značky. Chceme ukázať službu, ktorá ponúka prémiovú českú zábavu a jedinečný používateľský zážitok na každý deň,“ hovorí Andrej Slaninka, Brand Manager Oneplay. Na rozsiahlej 360° kampani TV Nova a O2 spolupracovali s agentúrou VML.
Marketingová kampaň prebieha na viacerých úrovniach a postupne bude komunikovať vznik novej služby, jej inovatívne funkcie a obsah platformy. Prinesie štyri brandové a ďalšie obsahové spoty. Okrem televízie, rádia, tlače a digitálnych kanálov, sociálnych sietí či predajní O2 sa kampaň objaví aj v outdoorovej reklame po celom Česku. Od budúceho týždňa získa unikátny brandový polep aj celý prestupný tunel medzi trasami A a C v stanici metra Muzeum.
Nasadenie ďalších dvoch spotov je plánované na 10. marca. Jeden z nich sa zameria na funkcie Oneplay, ako sú spätné prehrávanie, zastavenie živého vysielania a sledovanie predpremiér. Účinkujú v ňom moderátorské hviezdy Zorka Hejdová a Rey Koranteng. Tretí spot s Petrom Čechem predstaví Oneplay ako jedinečnú zábavnú platformu, kde diváci nájdu širokú ponuku športových prenosov – najvyššie futbalové a hokejové súťaže, Formulu 1 a ďalšie. Posledný, štvrtý spot je venovaný novej sérii Kráľa Šumavy v rámci Oneplay Originál s Oskarom Hesom.
„Rovnako ako sa v spotoch nečakane stretávajú zástupcovia dvoch svetov – elitného športu reprezentovaného Petrom Čechem a obľúbenej zábavy v podaní Oskara Heseho – tak sa aj pri tvorbe kampane spojili rôzne marketingové tímy: technologická firma a televízia. Táto vzájomná inšpirácia bola obohacujúca, pretože každý priniesol nový a často pre druhú stranu nečakaný pohľad. Výsledkom je unikátny kreatívny koncept ‘Unexpected encounters’, ktorý je rovnako pestrý ako celá spolupráca,“ hovorí marketingový riaditeľ O2 David Daneš.
Kampaň odštartovala 25. februára a potrvá tri mesiace.

Zdravie nepočká. Penta v novom spote ukazuje, že zdravotníctvo na Slovensku sa dá robiť lepšie

Televízie naskočili na vlnu reality šou. Pridáva sa aj Prima, ukáže pravú tvár influencerov

Tajný projekt Markízy odhalený: Chystá vlastnú spravodajskú televíziu?

Facebook patrí bulváru, Instagram televíziám. Novinári však preberajú vplyv na publikum
