
Veľká záhada odhalená! Konečne vieme, ako vyzerá legendárny Zdeno z Popradu
Zdeno z Popradu konečne dostal tvár.
Zdeno z Popradu konečne dostal tvár.
Kto by si pomyslel, že papierová čapica prežije digitálnu dobu?
Kampaň k ME vo futbale hráčov do 21 rokov spája futbalové legendy s mladými hráčmi.
Kreatívny koncept od agentúry Call Crispy odkazuje na doterajšie výsledky Penty.
Agentúra Róberta Slováka a jeho priateľov vytvorila pokračovanie úspešnej kampane.
PROKOP ocenil najlepšie PR projekty, agentúry, klientov a osobnosti na Slovensku za rok 2024.
Vynovená značka CRIVIT vstupuje do novej éry.
Herci zo seriálu Nemocnica pozerajú hokej a fandia našim hokejistom.
Nová kampaň Telekomu upozorňuje, že kyberšikanu už zažil každý tretí stredoškolák na Slovensku.
Dve tretiny párov sa dnes zoznámia online. Na tento fenomén reaguje nová kampaň Kofoly.
Kto by najlepšie vyjadril radosť než štvornohí miláčikovia, ktorí v novej kampani operátora Radosť plávajú v bazéne plnom zábavy?
Kaufland vybočuje zo svojej tradičnej komunikácie a oslavuje 25 rokov na Slovensku imidžovou kampaňou.
Sprite prichádza s novou, ešte výraznejšou receptúrou.
J&T banka vnáša svet symfonickej hudby do investícií.
Telekom v novej kampani upozorňuje na kybernetickú bezpečnosť.
Slovenská sporiteľňa prichádza s novým spotom k výročiu Sviečkovej manifestácie.
Tusk vo svojom vystúpení kritizoval predchádzajúcu vládu strany PiS
Kyjev plánuje využiť ložiská bridlicového plynu na obnovu ekonomiky a zníženie závislosti EÚ od skvapalneného plynu zo zámoria
Peking vymení strategické suroviny za prístup k vzdelaniu
Vláda reaguje nielen na rastúce náklady, ale aj na kritiku obyvateľov