Hedlajn novej kampane znie „Ejl. Ale po našom“. Ako tvrdí Šariš, prispôsobil ho chutiam Slovákov. Okrem ľahšej, „piteľnejšej“ receptúry v ňom šarišskí sládkovia použili aj výhradne slovenský slad z vlastnej sladovne.

Prepojenie dvoch rôznych svetov, anglického a slovenského, je aj vizuálnou inšpiráciou televízneho spotu – od kostýmov a rekvizít po choreografiu. „V novom pive Šariš Ejl sme spojili anglickú receptúru so slovenskou vášňou,“ znie v reklame, v ktorej si „zahrala“ aj kráľovná Alžbeta.

Šariš priniesol pivo typu Ale na celé Slovensko ako prvý veľký pivovar. Jeho nová kampaň prebieha prostredníctvom viacerých kanálov.

Na konci februára odštartovala značka komunikáciu vo forme teasingových YouTube bumperov a od marca je hlavný spot nasadený v televízii.

Vizitka kampane

  • Creative Director: Adam Marčan
  • Art Director: Adam Marčan
  • Copywriter: Matúš Kvas
  • Strategy Planner: Patrícia Reichlová
  • Unit Director: Anna Dzurjaníková
  • Account Manager: Niki Weng
  • Režisér: Pepe Ehrenberger Kamera: Martin Chlpík Choreografia: Miroslav „Spunkey“ Balogh
  • Produkcia: Protos Productions