Netrvalo dlho a televízia sa znovu stretla s ďalšími kritickými komentármi. To, že dala reklamám stopku, sa zas nepáčilo liberálom, ktorí spustili antikampaň pod spoločným hashtagom #BoycottHallmarkChannel, teda „Bojkotujeme stanicu Hallmark“.

Stihli sa k nej pridať napríklad americká moderátorka Ellen DeGeneresová, ktorá sa roky otvorene hlási k homosexualite a manželku má od roku 2008. „Nie je už takmer rok 2020? Čo ste si mysleli? Vysvetlite nám to, sme samé ucho,“ napísala moderátorka na Twitteri v poste, ktorý adresovala Hallmarku a jeho šéfovi Billovi Abbottovi.

Po krátkom čase sa spoločnosť The Crown Media, ktorá Hallmark vlastní, rozhodla opäť zmeniť názor a sľúbila, že reklamy s pármi rovnakého pohlavia na obrazovky vráti. Spoty, v ktorých sa objavili dvojice v zložení žena a muž, bežali bez obmedzenia ďalej.

Zmenili názor

V sérii šiestich spotov sa nachádzajú štyri, v ktorých si pri oltári vymieňajú sľuby dve ženy. Namiesto tradičných fráz 

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa