Hlavným motívom novej kampane je pomoc spoľahlivého partnera pri predaji alebo kúpe nehnuteľnosti. Vďaka spoľahlivému partnerovi sa aj tak významná životná udalosť, akou je predaj či kúpa nehnuteľnosti, obíde bez chýb či nesprávnych rozhodnutí, informuje Peter Porubský, Senior PR Manager Nehnuteľnosti.sk.

Státisíce používateľov, desaťtisíce ponúk

Kampaň vznikla v spolupráci s agentúrou New School Communications a produkčnou agentúrou endrius. Cieľom kampane je uistiť diváka, že pri predaji nehnuteľnosti nie je na všetko sám a zároveň, že správne vyplnený inzerát predáva.

Silnou oporou pri predaji je spomínaný realitný portál, ktorý mesačne obslúži viac ako 650-tisíc používateľov a disponuje ponukou viac ako 80-tisícmi nehnuteľností.

Ako predať byt po babke?

Kreatíva pracuje so životnou situáciou dvoch mladých ľudí, ktorí sa snažia predať byt po babke. Vzhľadom na nedostatok skúseností sa dostávajú do vtipných situácií. Divák sa vie vžiť do postáv a spomenúť si, že v mladosti urobil viacero chýb, či nesprávnych rozhodnutí.

Do veselého príbehu pohodového predaja nehnuteľnosti vstupuje frustrácia, ktorá je spôsobená nezdarným predajom bytu. Celú situáciu prichádza upokojiť Vlado Voštinár, ktorého diváci vnímajú v spojitosti s realitnými témami. Následne ich nasmeruje na partnera pri predaji – Nehnuteľnosti.sk.

„Väčšina z nás kupuje alebo predáva nehnuteľnosť len párkrát za život. Je to pritom tá najväčšia investícia, akú robíme. Preto je dôležité minimalizovať chyby, aby sme urobili správne rozhodnutia. Vďaka pomoci od spoľahlivého partnera, akým je portál Nehnuteľnosti.sk, však ide všetko jednoduchšie,“ povedal Lukáš Hladík, Head of Marketing realitného portálu.

Ďalšie správy na Mediálne.sk

Zlatý klinec 2023
Neprehliadnite

Zlatý klinec ukázal najlepšie kampane, agentúrou večera sa stala This is Locco