Pepsi prišla s novou kampaňou v čase, keď sa aktuálna sezóna futbalovej Ligy majstrov pomaly chýli k záveru.

Spojenie Pepsi s futbalom je podporené ďalším samostatným televíznym spotom, ktorý bude v skrátenej verzii nasadený aj na Slovensku.

Značka doň povolala známych športovcov a v rámci kampane pridala aj spotrebiteľskú súťaž o lístky na finálový zápas Ligy majstrov, ktorý sa odohrá prvého júna.

„Súťažné produkty sú označené žltým viečkom s nápisom ‚Súťaž‘. Na etikete je predstavená mechanika súťaže s odkazom na webovú stránku, kde treba kód nahrať. Aktivita bude podporená 10-sekundovým televíznym spotom a POS materiálmi,“ priblížila Kateřina Komárková, manažérka značky Pepsi pre ČR a SR.

Kampaň odštartovala začiatkom apríla a potrvá do konca mája. Stojí za ňou digitálna agentúra Etnetera Motion a produkčná agentúra Ritual communication.

L. Messi aj M. Salah nie sú tvárami Pepsi prvýkrát, obaja so značkou spolupracujú dlhšie a v minulosti už v spotoch účinkovali. Tentoraz budú ich tváre vyobrazené aj na plechovkách limitovanej edície.

„Ide o aktivity, ktorými chceme tento rok podporiť niekoľkoročné budovanie povedomia o značke Pepsi ako o partnerovi futbalu, ktorý je našou dlhodobou komunikačnou platformou,“ doplnila k spojeniu s futbalom K. Komárková.

Pepsi spojila Messiho a Salaha. V novej futbalovej kampani

Zdroj: Pepsi

Pepsi spojila Messiho a Salaha. V novej futbalovej kampani

Zdroj: Pepsi

Do súťaže o vstupenky sa dá zapojiť zbieraním a nahrávaním súťažných kódov umiestnených na pollitrových baleniach produktov Pepsi, Pepsi Max, Pepsi Višňa, 7Up a Mirinda.

Hlavnou cenou je zájazd na finále Ligy majstrov v španielskom Madride pre dve osoby. Do žrebovania budú pritom zaradení všetci súťažiaci, bez ohľadu na počet nahraných kódov.

Vo finálovom zápase sa však obe tváre kampane určite nestretnú. Tímy L. Messiho a M. Salaha, teda FC Barcelona a FC Liverpool, môžu proti sebe zabojovať akurát v semifinále Ligy majstrov. Na finálovom zápase výherca lístkov teda uvidí naživo maximálne jedného z nich.

Okrem vstupeniek sa súťaží aj o takzvané denné výhry ako napríklad o hernú konzolu Sony PlayStation 4 či oficiálne produkty Ligy majstrov UEFA. Garantovanou výhrou pre všetkých súťažiacich, ktorí nahrajú 11 kódov, je jednodenné predplatné Orange TV.