IIHF Ice Hockey World Championship Trophy bola predstavená verejnosti na štadióne Ondreja Nepelu v Bratislave ambasádormi kampane značky Coca-Cola. Sú nimi slovenský hokejista Mariánom Hossom a jeho český kolega Patrik Eliáš.

„Je pre nás cťou, že sme sa mohli spojiť s legendami svetového hokeja, akými sú Marián Hossa a Patrik Eliáš, ktorí v dnešnej online dobe podporujú a iniciujú záujem o šport u mladých ľudí,“ uviedla Natalia Stroe, generálna riaditeľka The Coca-Cola Company v Českej republike a na Slovensku.

Fanúšikovia na Slovensku si budú môcť trofej obzrieť od 30. marca do 13. apríla v pätnástich mestách, okrem Bratislavy a Košíc aj v Poprade, Žiline, Trenčíne alebo Banskej Bystrici.

Obaja hokejisti sú aj súčasťou televízneho spotu značky. Stojí za ním agentúra Mayer/McCann Erickson, ktorá pri výrobe spolupracovala s tímom z Hitchhiker Films.

Na sociálnych sieťach podporuje myšlienku kampane hashtag #CokeRulez. Za cieľ má komunikovať pravidlá a terminológiu hokeja v kontexte bežného život a spolu s tým vzbudiť záujem o šport nielen u mladých ľudí.

„Pravidlá, ktoré nám môžu pripadať v hokeji obmedzujúce, napríklad zakázané uvoľnenie, bodyček a podobne, sa prostredníctvom #CokeRulez stávajú pozitívne a zábavné,“ približuje značka.

V rámci digitálu ho používajú aj lokálni influenceri, ktorí

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa