Spustenie novej limetkovej príchute Pepsi je podporené televíznymi spotmi, ktoré majú diváka motivovať, aby vystúpil z vlastnej rutiny a vyskúšal niečo nové, uvádza značka.
„V minulom roku zaznamenala u zákazníkov veľký úspech Pepsi Višňa, ktorá sa ukázala byť skvelým krokom. Slovenskí zákazníci sú v chuťových preferenciách vcelku stáli, ochutené varianty bezkalorických kolových nápojov si však obľúbili. Preto veríme, že si ľudia rýchlo obľúbia aj Pepsi Limetku,“ hovorí Kateřina Komárková, manažérka značky Pepsi pre SR.
K. Komárková dodáva, že sú to práve bezkalorické varianty, ktoré považuje výrobca nápojov za budúcnosť kolového segmentu.
Kampaň v televízii, ktorá integruje spoločný claim „Zaži niečo nové“, bude prepojená s PR, digitálnou a in-store komunikáciou. Stojí za ňou digitálna agentúra Etnetera motion a produkčná agentúra Mark BBDO, pobeží v marci a apríli.
Pepsi Limetka je dostupná v plechovkách s objemom 330 ml a v PET fľašiach s objemom od 0,5 litra do 2,25 litra.
Zdroj: PepsiCo