Mediálnou agentúrou Orangeu sa po úspešnom tendri opäť stala agentúra EssenceMediacom. Operátor s agentúrou pokračuje v ďalšej spolupráci, pričom jej zveruje celkovú mediálnu stratégiu, ktorá má pomôcť nielen v plánovaní taktickej komunikácie, ale aj pri nastavovaní komplexnej mediálnej stratégie, informuje Alexandra Piskunová, Senior Corporate Communication Specialist Orange Slovensko.
Víťazom tendra na mediálnu agentúru, ktorá bude zastrešovať komplexné online aj offline mediálne plánovanie, ako aj celkovú mediálnu stratégiu Orangeu sa stala agentúra EssenceMediacom. Orange tak pokračuje v spolupráci s mediálnou agentúrou aj v roku 2024.
„Sme radi, že agentúra EssenceMediacom bude aj naďalej našim partnerom v ďalšom budovaní značky Orange. V rámci tendra sa ich tím výborne popasoval s náročnou úlohou, ktorej súčasťou bolo ukázať ich pohľad na dlhodobý mediálny pozicioning Orangeu ako lídra na telekomunikačnom trhu, ako aj rozpracovať nový komunikačný koncept naprieč všetkými relevantnými mediatypmi,“ hovorí Rozália Belková, Head of Communication and Commercialization spoločnosti Orange Slovensko.
„Obhájiť svoju pozíciu u tak ambiciózneho a dynamicky sa rozvíjajúceho klienta, predstavovalo významnú výzvu. O to viac si ceníme potvrdenie dôvery zo strany Orangeu. Dokazuje to výrazný potenciál našej integrovanej propozície, ktorá zahŕňa strategické omnichannel plánovanie, výkonnostný marketing a dáta. Tešíme sa na to, kam nás naša spoločná cesta ešte posunie,“ hovorí Andrej Dziak CEO EssenceMediacom Slovakia.
Ďalšie správy na Mediálne.sk
