Reklama belgickej agentúry BBDO a produkčnej spoločnosti Lovo Films mohla byť bežným spotom, v ktorom sa káva pripraví, naservíruje a vypije. To všetko spĺňa.
Autori ale do nej pridali tematiku vzťahu párov rovnakého pohlavia. Spot zobrazuje mladú ženu so svojou priateľkou – obe v puberte. Ich rande preruší otec jednej z nich nečakaným príchodom domov.
Homosexuálne páry sú v kampaniach čoraz častejšie
Obe dievčatá sa rozbehnú do detskej izby za súkromím, no otec ich krátkou správou s tromi kávovými emotikonami zavolá späť dole, aby sa spoločne lepšie spoznali.
Reklama otvára dôležitú tému prijatia sexuálnej orientácie svojho dieťaťa, s ktorou majú mnohí, aj liberálne zmýšľajúci rodičia stále problém. Výnimkou nie je ani vyspelá západná krajina, akou je Belgicko.
Efekt reklamy s názvom Something To Share bol rýchly. Od
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?