„Prihlásme sa k rôznorodosti a tolerancii, veď všetci máme pestrých predkov,“ odkazuje značka Absolut, ktorá po minuloročnej kampani prichádza s pokračovaním, opäť z dielne agentúr Triad Advertising a PR Clinic.
Tentoraz predstavuje príbeh bývalého extrémistu Michala. Ten skončil s odsudzovaním ľudí na základe farby pleti či národnosti a dnes sa snaží prispieť k tomu, aby bol svet lepší a otvorenejší.
Spoločne s ním Absolut v novej kampani ukazuje, že aj Slováci majú „pestrých predkov, a preto by sme sa mali všetci spoločne baviť bez ohľadu na to, odkiaľ pochádzame a ako vyzeráme“.
Michal ako tínedžer patril do skupiny nacionalistov. Bežnou súčasťou jeho života boli bitky či extrémistické názory. „Životné situácie, cestovanie či stretávanie s tými, ktorých bezdôvodne odsudzoval, ho však naučili, že všetci sme ľudia a nezáleží, odkiaľ pochádzame alebo akú máme farbu pleti,“ uvádza Absolut. Michal je v súčasnosti aj aktivistom, jeho cieľom je búrať predsudky v spoločnosti.
„Myslím si, že mojím
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?