„Počuli ste, že niekde nakúpite výhodnejšie? Tak si to zbilancujme! Porovnali sme bežné predajné ceny našich výrobkov s výrobkami spoločnosti Billa, s. r. o., aby ste mali istotu, že u nás nakúpite výhodnejšie,“ uvádza Lidl v rámci svojej podstránky Bilancovanie.

Reťazec tvrdí, že novú kampaň spustil ako reakciu na nedávnu komunikáciu Billy. „Tá prezentuje, že jej produkty sú rovnako lacné ako produkty v diskontnej predajni. Pritom je jasné, že jediným skutočným diskontným predajcom potravín na Slovensku je Lidl,“ tvrdí vedúci úseku komunikácie Lidla Tomáš Bezák.

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa