Kampaň pre Hornbach opäť pripravila kmeňová agentúra Heimat Berlin. Ide o jej dvadsiatu jarnú kampaň v poradí.
V televíznom spote chce navnadiť na jar aj záhradné projekty prostredníctvom kopulujúceho hmyzu. Snaží sa tak vtipne ukázať, že je možné vytvoriť záhradu tak, aby sa v nej veselil a cítil dobre aj hmyz.
Ku kampani tiež patria tri printové motívy, ktoré vytvorilo štúdio Illusion CGI.
Spot režíroval Hauke Hilberg, v spolupráci s CZAR Film GmbH z Berlína. Sprievodnú skladbu „I love the outdoors“ napísali Jill Jackson a Seymour Miller a naspievala ju Dora Hall.
Hornbach sa naďalej profiluje ako značka predajní so širokým sortimentom pre záhradu a stavebné materiály.
„Náš sortiment je neustále kontrolovaný a rozširovaný, a to aj vo vzťahu k prírode. Je pre nás veľmi dôležité, aby mal zákazník široký výber a mal pocit, že dostane tie najlepšie rady ku každému projektu aj bez zdvihnutia ukazováka,“ hovorí marketingový riaditeľ spoločnosti Hornbach pre Slovenskú a Českú republiku David Kolář.
Tejto téme je venovaná webová stránka sprevádzajúca kampaň, ktorá predstaví možnosti. ako podporiť biodiverzitu na rôznych miestach exteriéru.
Vlani sa kampaň Hornbachu zamerala na vôňu jari v podobe vône prepoteného pracovného oblečenia.
Spoločnosť v súčasnosti prevádzkuje 158 stavebných a záhradných marketov v deviatich európskych krajinách, z toho štyri na Slovensku.
V roku 2018 dosiahol Hornbach na tuzemskom trhu celkové tržby 95,3 milióna eur a čistý zisk 2,7 milióna eur. Priemerne v tomto roku firma zamestnávala 421 ľudí.
Vizitka kampane:
- Agentúra: Heimat, Berlín
- Produkcia: CZAR Film GmbH
- Réžia: Hauke Hilberg
- Hudba: Dora Hall „I love the outdoors” od Jilla Jacksona a Seymoura Millera (Vydateľstvo: Level Two Music)
- Sounddesign: Loft Tonstudios GmbH, Berlin
- Fotograf, ilustrátor a produkčná spoločnosť: Illusion CGI Studio
Hornbach - Bohatstvo života začína v tvojej záhrade2