Spoty Hornbachu upozorňujú na vzájomnú súhru služieb poskytovaných v pobočkách siete a na internete, ktoré uľahčia domácim majstrom plánovanú aj samotnú realizáciu projektu. Preto na konci každého spotu zaznie otázka „Čím by bol tvoj projekt bez možností, ktoré ponúka Hornbach?“.
„Aby sme dokázali našich zákazníkov podporovať s ich projektmi v každej situácii a v každom okamihu, už veľa rokov Hornbach dôsledne kombinuje služby poskytované na predajniach a on-line. Nie však samoúčelne, ale vždy s orientáciou na úžitok pre projekty zákazníkov. Tieto rozšírené možnosti teraz chceme ukázať dôrazne a s trvalým účinkom,“ hovorí David Kolař, marketingový riaditeľ spoločnosti pre Slovenskú republiku a Česko.
Okrem Slovenska spoty, ktoré realizovala agentúra Heimat Berlin, vysielajú televízie v Nemecku, Rakúsku, vo Švajčiarsku, Švédsku, v Luxembursku, Česku, Rumunsku a Holandsku. Mediamix okrem toho zahŕňa inzerciu v rádiách, printoch, outdoore a online.
Spot Superhrdina opisuje filozofiu trvalo nízkych cien:
V ďalšom spote zákazník v oddelení kúpeľní testuje sprchu, aby zistil, že sen o kúpeľni sa stane skutočnosťou iba pri správnom poradenstve.
Prepojenosť on-line a off-line sveta je zobrazovaná v ďalšom zo spotov.
Hornbach prevádzkuje 154 obchodov v deviatich krajinách, z toho sú tri na Slovensku. Na trhu hobby marketov mu u nás patrí tretie miesto. Vlani dosiahol tržby 85,7 milióna eur a zamestnával v priemere 400 ľudí.
Vizitka kampane
- Názov kampane: „Hornbach možnosti“
- Hlavný ciel: Bolo by vôbec možné dokončiť projekt, keby si nemal toľko možností?
- Agentúra: HEIMAT, Berlín
- Produkcia: Kanu Film Berlín
- Réžia: André Maat
- DOP: Peter Matjasko
- Art Department: Fabienne Muller a Gunnar Zimmer