Za myšlienkou vizuálu stojí agentúra Respect APP, ktorá print kreovala. Nasadený je v časopise Forbes. Jazyk reklamy prispôsobila práve jeho čitateľom.
Výzvu „Vaše 2% z daní dostanú moje detstvo do čiernych čísel“ totiž smeruje na skupinu podnikateľov a účtovníkov, ktorí sú cieľovou skupinou mesačníka zameraného na ekonomiku a biznis.
Vizuál má dve verzie. Na jednej je vyobrazená polovicou tváre dievčaťa, v tej ďalšej aj tvár chlapca. Okrem printu sa obe objavujú v newslettroch a v online priestore.
Zdroj: Úsmev ako dar
Zdroj: Facebook / Úsmev ako dar
Neziskovka Úsmev ako dar pomáha sociálne slabším rodičom, ktorým hrozí odobranie dieťaťa, stavia centrá na pomoc rodinám aj deťom v núdzi a vzdeláva mladých dospelých aj náhradných rodičov. Spoločnosť funguje 36 rokov a aby mohla vo svojej činnosti chce pokračovať vďaka príspevkom od daňovníkov.
Ako uvádza na svojej stránke, Úsmev ako dar plánuje aj z vyzbieraných finančných prostriedkov vrátiť deti do pôvodných rodín a rovnako pomôcť rodinám v kríze postaviť sa na vlastné nohy, aby ich deti nemuseli ísť do detských domovov.
Taktiež má v pláne budovať systémovú svojpomoc širokých rodín, školiť nových náhradných rodičov či budovať krízové centrá pre rodiny a mladých dospelých, ale aj zariadenia núdzového bývania a prostredníctvom sociálneho podnikania vrátiť ľuďom v krízovej situácii pracovné návyky, potrebnosť a finančnú stabilitu.
Vizitka kampane
- kreatívny riaditeľ: Lenka Slovák Bónová
- copywriter: Peter Michalka
- art director: Lucia Čermáková, Mykola Kovalenko
- stratég: Yolka Udičová
- account manager: Jakub Hanic