Za myšlienkou vizuálu stojí agentúra Respect APP, ktorá print kreovala. Nasadený je v časopise Forbes. Jazyk reklamy prispôsobila práve jeho čitateľom.

Výzvu „Vaše 2% z daní dostanú moje detstvo do čiernych čísel“ totiž smeruje na skupinu podnikateľov a účtovníkov, ktorí sú cieľovou skupinou mesačníka zameraného na ekonomiku a biznis.

Vizuál má dve verzie. Na jednej je vyobrazená polovicou tváre dievčaťa, v tej ďalšej aj tvár chlapca. Okrem printu sa obe objavujú v newslettroch a v online priestore.

Dostaňte život detí z červených čísel, vyzýva v kampani Úsmev ako dar

Zdroj: Úsmev ako dar

Dostaňte život detí z červených čísel, vyzýva v kampani Úsmev ako dar

Zdroj: Facebook / Úsmev ako dar

Neziskovka Úsmev ako dar pomáha sociálne slabším rodičom, ktorým hrozí odobranie dieťaťa, stavia centrá na pomoc rodinám aj deťom v núdzi a vzdeláva mladých dospelých aj náhradných rodičov. Spoločnosť funguje 36 rokov a aby mohla vo svojej činnosti chce pokračovať vďaka príspevkom od daňovníkov.

Ako uvádza na svojej stránke, Úsmev ako dar plánuje aj z vyzbieraných finančných prostriedkov vrátiť deti do pôvodných rodín a rovnako pomôcť rodinám v kríze postaviť sa na vlastné nohy, aby ich deti nemuseli ísť do detských domovov.

Taktiež má v pláne budovať systémovú svojpomoc širokých rodín, školiť nových náhradných rodičov či budovať krízové centrá pre rodiny a mladých dospelých, ale aj zariadenia núdzového bývania a prostredníctvom sociálneho podnikania vrátiť ľuďom v krízovej situácii pracovné návyky, potrebnosť a finančnú stabilitu.

Vizitka kampane

  • kreatívny riaditeľ: Lenka Slovák Bónová
  • copywriter: Peter Michalka
  • art director: Lucia Čermáková, Mykola Kovalenko
  • stratég: Yolka Udičová
  • account manager: Jakub Hanic