Združenie pomáha chorým ľuďom v troch centrách v Bratislave, Martine a Košiciach. Poskytuje viacero bezplatných služieb, v rámci ktorých pacientom podáva pomocnú ruku aj sieť psychológov. Všetky svoje aktivity chce verejnosti priblížiť v aktuálnej kampani.
„Na Slovensku pribudne každoročne približne 34-tisíc ľudí s diagnózou rakovina. Dnes už ťažko nájdeme rodinu, v ktorej sa nestretli s onkologickou diagnózou. Je jednou z najvážnejších život ohrozujúcich chorôb,“ upozorňuje Liga proti rakovine.
V rámci kampane vznikli aj spoty pre televíziu a rozhlasový éter. Daňovníkom pripomínajú možnosť darovať dve percentá zo svojho príjmu. Ako tvrdí Liga, tieto dve percentná premení na stopercentné nasadenie svojich členov.
Súčasťou aktivít sú aj relaxačné či rodinné „týždňovky“. Počas pár dní sa tak spájajú rodiny pacientov. Liga tiež umožňuje rodičom byť v nemocnici pri svojich chorých deťoch a zabezpečí im plne vybavené výhody domácnosti.
„Ak chcete byť zodpovedný ku svojmu zdraviu, zaujímajte sa o preventívne a informačné brožúrky, letáky a kampane. V nich sa dozviete, aké preventívne prehliadky máte absolvovať, ako si môžete urobiť v pohodlí domova samovyšetrenia, získate užitočné informácie o prevencii i jednotlivých diagnózach,“ upozorňuje na svojej stránke združenie, kde približuje aj všetky detaily o možnostiach, ako prispieť.
V minulosti angažovala Liga proti rakovine vo svojich kampaniach okrem známych osobností aj skutočných pacientov. V roku 2016 sa takto pri marcovej kampani zameranej na získanie dvoch percent z daní z príjmov predstavila hlavná hrdinka Gabika.

Zdroj: Liga proti rakovine