Na Instagrame Slovenskej sporiteľne počas celého januára beží séria takzvaných príbehov, kde za každú prekliknutú obrazovku banka prispeje na Dobrého anjela jeden cent.
Keďže príbeh na Instagrame má tri fotky, ľudia môžu klikaním poslať tri centy aj opakovane. Klientov o možnosti prispieť na Dobrého anjela banka informuje aj cez digitálne komunikačné kanály ako sú LED obrazovky a tablety v pobočkách či bankomaty.
Od januára dostávajú klienti informácie aj prostredníctvom zadnej strany vo výpisoch z účtu. Súčasne beží interná kampaň, ktorá oslovuje vyše 4-tisíc zamestnancov banky.
„Ako zodpovedný líder chceme využiť náš potenciál a prispieť k tomu, aby bolo medzi nami čo najviac Dobrých anjelov. Verím, že vďaka viac ako 700-tisíc klientom v Georgeovi – nášmu modernému digitálnemu bankovníctvu, takmer 200-tisíc sledovateľom na sociálnych médiách a najširšej pobočkovej sietí vieme inšpirovať množstvo ľudí, aby spolu s nami pomohli tým, ktorí to najviac potrebujú,“ povedal Peter Krutil, generálny riaditeľ Slovenskej sporiteľne.
Dobrý anjel má v banke „anjelský účet“ so špeciálnym číslom, na ktorý môžu prispievať aj tí, ktorí nie sú klientmi Slovenskej sporiteľne. O trvalý príkaz je tiež možné požiadať priamo v jej pobočkách.
„Veľmi sa tešíme, že sme na našu stranu získali silného partnera. Slovenská sporiteľa so svojim veľmi pozitívnym prístupom k spoločenskej zodpovednosti a so svojou veľkou klientskou základňou môže výrazne pomôcť k tomu, aby sme dokázali pomáhať ešte väčšiemu počtu rodín. Veľmi si túto spoluprácu vážime a tešíme sa na nových Dobrých anjelov,“ povedala Ľudmila Kolesárová, marketingová manažérka Dobrého anjela.
Zdroj: Slovenská sporiteľňa
Popri Slovenskej sporiteľni spolupracuje Dobrý anjel aj s VÚB bankou, ako aj ďalšími značkami ako Eset, Orange, Nay a ďalšími.