Darujte dobro, dostanete šťastie. To je ústredná myšlienka spotu, ktorého témou je priateľstvo medzi dievčatkom a vianočným stromčekom. V reklame znie cover verzia pesničky Sweet Child O‘ Mine od známej kapely Guns N’ Roses.
„Vianočnou kampaňou nadväzujeme na hodnotovú komunikáciu našej značky a jej pozicioning. Ako inovatívny a zodpovedný líder chceme ľudí inšpirovať pomocou emócie k tomu, aby k Vianociam a aj k predvianočným nákupom pristupovali zodpovedne,“ hovorí vedúci oddelenia marketingovej komunikácie Peter Holík.
Ani v tomto prípade sa nezabúda na známy hashtag #mamnato, uvedený v súčasnom komunikačnom koncepte.
Slovenská sporiteľňa tiež podporí myšlienku dobrého a zodpovedného nakupovania darčekov vďaka Štedrej karte a mobilným platbám cez Google Pay.
Zdroj: Slovenská sporiteľňa
Zodpovedne prebiehala aj produkcia samotného spotu. Banka pri natáčaní použila ekologický celulózový umelý sneh či catering bez plastov. Triedil sa aj vzniknutý odpad.
V predvianočnom období je v štádiu prípravy aj špeciálny web, ktorý bude aktívny od 16. novembra. Verejnosť na ňom bude môcť s bankou súťažiť o živý stromček v kvetináči a adventný kalendár s 24 tipmi a trikmi pre zodpovedné Vianoce.
Vizitka kampane
- Agentúra: Zaraguza
- Creative director: Michal Pastier
- Copywriters: Jaroslav Vígh, Michal Pastier, Zuzana Smetanková
- Art Directors: Milan Malý, Andrej Nemček
- Graphic designers: Gabriela Kožiaková, Richard Novák
- Social Media: Martin Rajec, Dominika Turcerová
- Account Manager: Katarína Kaššová, Eva Klimeková
- Strategy: Juraj Pobjecký
- Director: Juraj Janiš
- Production: Hitchhikers