Darujte dobro, dostanete šťastie. To je ústredná myšlienka spotu, ktorého témou je priateľstvo medzi dievčatkom a vianočným stromčekom. V reklame znie cover verzia pesničky Sweet Child O‘ Mine od známej kapely Guns N’ Roses.

„Vianočnou kampaňou nadväzujeme na hodnotovú komunikáciu našej značky a jej pozicioning. Ako inovatívny a zodpovedný líder chceme ľudí inšpirovať pomocou emócie k tomu, aby k Vianociam a aj k predvianočným nákupom pristupovali zodpovedne,“ hovorí vedúci oddelenia marketingovej komunikácie Peter Holík.

Ani v tomto prípade sa nezabúda na známy hashtag #mamnato, uvedený v súčasnom komunikačnom koncepte

Slovenská sporiteľňa tiež podporí myšlienku dobrého a zodpovedného nakupovania darčekov vďaka Štedrej karte a mobilným platbám cez Google Pay.

Slovenská sporiteľňa prináša „zodpovedné Vianoce“. Pozrite si jej novú reklamu

Zdroj: Slovenská sporiteľňa

Zodpovedne prebiehala aj produkcia samotného spotu. Banka pri natáčaní použila ekologický celulózový umelý sneh či catering bez plastov. Triedil sa aj vzniknutý odpad.

V predvianočnom období je v štádiu prípravy aj špeciálny web, ktorý bude aktívny od 16. novembra. Verejnosť na ňom bude môcť s bankou súťažiť o živý stromček v kvetináči a adventný kalendár s 24 tipmi a trikmi pre zodpovedné Vianoce.

Vizitka kampane

  • Agentúra: Zaraguza
  • Creative director: Michal Pastier
  • Copywriters: Jaroslav Vígh, Michal Pastier, Zuzana Smetanková
  • Art Directors: Milan Malý, Andrej Nemček
  • Graphic designers: Gabriela Kožiaková, Richard Novák
  • Social Media: Martin Rajec, Dominika Turcerová
  • Account Manager: Katarína Kaššová, Eva Klimeková
  • Strategy: Juraj Pobjecký
  • Director: Juraj Janiš
  • Production: Hitchhikers