Na propagáciu svojich produktov bude banka namiesto letákov využívať digitálne možnosti ako sú tablety či LCD obrazovky. Vďaka tomu ušetrí ďalších zhruba 14 ton papiera. Ako uvádza, každý poradca vo viac ako 250 pobočkách má k dispozícii tablet. Celkovo ich je viac ako 1 600.
V praxi to podľa banky funguje tak, že klient priamo pred sebou vidí obrazovku, na ktorej mu poradca vysvetlí napríklad princípy produktov, spôsob práce s internetbankingom či personalizované ponuky. Slovenská sporiteľňa rovnako hlási koniec potvrdeniek z bankomatov.
„Ako zodpovedný a inovatívny líder sme sa rozhodli zrušiť možnosť tlače papierových potvrdeniek pre svojich klientov. Ľudia čoraz viac využívajú digitálne služby, preto neočakávame, že by túto zmenu vnímali negatívne. Len zrušením papierových potvrdeniek ušetríme ročne zhruba 9 ton papiera, čo bude mať priaznivý dôsledok na životné prostredie,“ vysvetľuje Pavel Cetkovský, člen predstavenstva Slovenskej sporiteľne, ktorý je zodpovedný aj za enviromentálnu politiku banky.
Banka tvrdí, že súčasne sa týmto opatrením zvýši aj bezpečnosť klientov, nakoľko potvrdenky obsahovali dôverné informácie o účtoch a množstvo ich končilo na zemi či v smetných košoch.
Klienti si budú môcť zostatok na účte či obraty pozrieť prostredníctvom daného bankomatu bez poplatku. Tiež budú môcť získať informácie potrebné prostredníctvom SMS notifikácie.
Slovenská sporiteľňa prestala v lete využívať aj vonkajšiu reklamu. Minulosťou sú tak všetky bilbordy, citylighty a ostatné outdoorové plochy banky. Tvrdí, že sa tak rozhodla s cieľom ďalej neprispievať k vizuálnemu smogu vo verejnom priestore.