SITA Webnoviny na doméne sita.sk sa stali hlavným spravodajským portálom SITA Slovenskej tlačovej agentúry. Cieľom zmeny je predovšetkým zjednodušenie komunikácie smerom ku čitateľom aj klientom, informuje Miriam Škultétyová, Marketing Manager SITA.

Združovanie produktov

SITA a prístup k B2B službám agentúry sa presunuli na subdoménu biz.sita.sk. Agentúra týmto krokom pokračuje v združovaní produktov pod spoločnou značkou, ktoré spustila rebrandingom odvetvových portálov zameraných na energetiku, klímu, financie, dopravu, reality, zdravotníctvo, priemysel, potravinárstvo a technológie.

„SITA má víziu vystupovať na trhu ako médium, ktoré sa venuje relevantnému obsahu, odborným témam, analýzam a komentárom k aktuálnym spoločenským témam,“ približuje zmenu výkonný riaditeľ SITA Branislav Kmeť. Z tohto dôvodu agentúra pristúpila k rebrandingu.

„Jednou z motivácií pri rozhodovaní bolo aj nejednoznačné vnímanie širokého portfólia agentúry SITA. Názov SITA má historicky lepšiu poznateľnosť na trhu a je lepšie zapamätateľný,“ dodáva B: Kmeť.

Aká zmena prichádza?

Prehliadanie spravodajstva sa stane konzistentnejšie. Zmena prinesie aj publikovanie PR článkov, natívnych článkov s lepšie identifikovateľným a overeným brandom, lepšou nadväznosťou hlavného portálu a odvetvových portálov.

Do agentúrneho spravodajstva SITA sa klienti naďalej prihlásia v štandardnom rozsahu zo stránky biz.sita.sk, alebo priamo cez doménu in.sita.sk.

Ďalšie články na Mediálne.sk

Šéfkuchár Martin Novák sa pri niektorých jedlách nestačil čudovať.
Neprehliadnite

Šou Na nože uzrela svetlo sveta, prilákala státisíce divákov a prekonala aj jojkársku Hranicu