V stredu sa na vrchol rebríčka sledovanosti opäť dostal seriál Mama na prenájom. V cieľovej skupine 12+ prilákal k televíznym obrazovkám 414-tisíc divákov. V rovnakom vysielacom čase sledovalo 360-tisíc ľudí tretie tohtotýždňové varenie v kulinárskej šou Bez servítky.
Svetlo slovenského televízneho sveta uzrela aj nová markizácka šou Na nože, ktorej premiéra bola silným súperom komediálneho seriálu Hranica. ,,Slovenského kuchárskeho Pohlreicha" si napokon nenechalo ujsť 306-tisíc divákov, no jojkársky program získal predsalen 19-tisícový náskok.
V nespravodajskom rebríčku pre obchodne dôležitú cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov sa najvyššie umiestnil seriál Mama na prenájom s trhovým podielom 25,4 percenta. Na druhej priečke sa umiestnila kulinárska šou Bez servítky, ktorá získala 21,4 percenta trhového podielu.
Relácii Na nože patrilo tretie miesto s 19,7 percentami trhového podielu. V tomto rebríčku však za sebou nechal komediálny seriál Hranica s trhovým podielom 16,4 percenta a magazín Reflex s 21,9-percentným trhovým podielom.
Markíza Group v stredu klesla na 28,2 percenta celodenného trhového podielu, Joj Group získala 24,5 percenta, RTVS si oproti predošlému dňu polepšila na 12,9 percenta a spravodajská TA3 mala 1,5 percenta trhového podielu.