Počas októbra pokračoval presun ľudí za počítače a prehliadače mobilných telefónov, čo vidno na ďalšom nárast online populácie z 3, 642 na 3,664 mil. reálnych užívateľov (RU).

Bratislavská polícia upozorňuje na podvodné e-maily. (Ilustračné foto)
Neprehliadnite

Rebríček návštevnosti webov: Markíza a Joj poskočili, v septembri si polepšil aj Trend

Mafra uvoľnila miesto Pravde

Medzimesačné rozdiely v RU boli v Top 3 slovenských publisherov znova len kozmetické. Prvé miesto si ponechal Ringier s 3,18 mil. RU, nasledoval Zoznam s 2,87 mil. RU a trojku uzavrel mediálny dom News and Media Holding s 2,75 mil. RU.

Najväčšie zmeny v prvej dvadsiatke zaznamenal vydavateľ webu Dobrenoviny.sk, ktorý si za október pripočítal takmer 12 percent a zasiahol až 1,87 mil. reálnych užívateľov. Naopak najviac RU stratil Refresher, ktorý sa prepadol o viac ako 11 percent a stratil takmer 180-tisíc užívateľov.

Mafra Slovakia naďalej strácala viac ako 6 percentami RU a spolu s tiež klesajúcou Markízou uvoľnila 6. miesto vydavateľovi Pravdy.

V rebríčku top 20 webov nastali zmeny na nižších pozíciách, kde Bazoš.sk vytlačil Čas.sk, ktorý skončil až za webom Plus jeden deň.

Dopredu sa dostáva v predvianočnom období aj Heureka.sk s rastom viac ako 5 percent a za ňou Dobrenoviny.sk s takmer 12 percent vyšším počtom RU. Najväčšie zmeny sa udiali v segmente ženských webov.

Emma rastie závratným tempom

Top jednotka, ČasPreŽeny.sk pokračoval v raste. Oslovil o 13 percent viac užívateľov ako v septembri a tak pokoril hranicu 1,1 mil. RU. Viac ako 24 percent RU navyše dosiahol aj web Emma.sk, ktorý v poslednom období rastie závratným tempom a ohrozil už aj tretí najväčší ženský web Diva.sk, na ktorý mu chýbalo len necelých 4 000 RU.

Naopak, najprudší prepad zaznamenal Svetevity.sk, ktorý sa po septembrovom pokuse dostať sa medzi top ženské weby prepadol v októbri o viac ako 36 percent a zasiahol necelých 600 tisíc RU.

Najsilnejším streamom, čo do zásahu aj počtu prehratí zostáva Pluska.sk s 1,2 mil. RU. Videá JOJ.sk pokračovali v raste, v októbri zasiahli o 18 percent viac užívateľov. Naopak Markíza.sk, ktorá v septembri narástla takmer o 50 percent sa v októbri mierne prepadla.

Produkt nestačí
zverejniť na
platforme a čakať,
kým sa nasypú
peniaze. Treba
ho propagovať
po celý čas trvania
zbierky.
Neprehliadnite

Ako na úspešný widget? Ten najlepší vôbec nevyzerá ako reklama