Výhodné nákupy cez internet chce promovať Pricemania.sk na Facebook. Porovnávač cien má od minulého týždňa aplikáciu, ktorou chce na najväčšej sociálnej sieti zapojiť ľudí do súťaže zameranej na nakupovanie na internete.

Aplikácia s názvom Ukáž nám, aký si Pricemaniak, vyzýva ľudí, aby na Facebooku zverejnili fotografie vecí kúpených cez internet. “Predveď sa a my ťa odmeníme,” odkazuje porovnávač cien. O fotografiách potom ostatní používatelia každý týždeň hlasujú. S cieľom motivovať k pridávaniu fotografií navyše Pricemania rozdá ceny víťazom týždenných hlasovacích kôl, víťazom celého hlasovania a jednému z hlasujúcich používateľov.

Pricemania bude ľudí odmeňovať cez Facebook aplikáciu

Zdroj: Pricemania.sk

Aplikáciu uviedla Pricemania minulý týždeň. Používateľov sa na ňu snaží priviesť marketingovými aktivitami. Okrem iného aj bannerovou kampaňou, promujúcou aplikáciu spojenú s letnou súťažou.

Pricemania je ibe jedným z e-commerce webov, ktoré na svoje promo začali využívať okrem Facebook Page aj aplikácie. Podobným spôsobom sa pred niekoľkými mesiacmi rozhodol aktivizovať zákazníkov aj Pelikan.sk. Ten prostredníctvom prostredníctvom aplikácie hľadal blogera, ktorý by cestoval po svete a o výletoch písal na blog Pelikanu.

Podobne využívajú aplikácie vo väčšej miere aj médiá. Rádio Expres napríklad vyzvalo poslucháčov, aby cez Facebook hodnotili hudbu, ktorú hrá.